fcuk_IT Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Et bilde som åpner seg for tolkning. Nikon D700, 18-35mm @ 21mm, f/22, 30s, ISO 100, ND (3 stop), og ND grad. Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Et praktfullt bilde. Du vet hva du gjør. Jeg aner ikke hva jeg skal kritisere. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Kanskje en kan tolke bildet som at gresset alltid er grønnere på den andre siden. Ellers kan jeg si at jeg ser noen form for avvik eller ensomhet. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg tenkte at regningen på Operaen var trist som faen. Veldig bra komponert bilde, god tankegang også. Å knytte et utsagn til en veldig diskutert bygning. Skaper meninger, og det er meningen med slike bilder. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Pent og kult, men jeg syns det er for mye blå tomhet i toppen av bildet, som ikke tilfører noe. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Dette bildet var rett og slett nydelig. Prøvde desperat å finne noe å pirke på. Jeg fant ingenting. Dette er perfekt. Nuff said. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå