antex Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hei, for et par dager siden sluter plutselig scrollehjulet på min G9 å fungere. Har ingen aning om hva feilen kan være og har satt inn den andre G9'en min fra skole pc'n og der fungerer scrollen så er ikke programmvare feil. problem musa har ikke vært herjet med, kun stått på skrivebordet med normal bruk. noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Har du hatt den lenge? Kan det være på grunn av støv på innsiden? Om du rister forsiktig på den, hører du noe som kan tyde på at noe er løst? Endret 26. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
antex Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 har bare hatt den i ca et halvt år. og har vert lite i bruk. den har bare stått på skrivebordet. så er litt merkelig. høres ikke ut som om noe er løst, og den tasten som er under hjulet (når du presser deet ned) fungerer. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Da burde du ta en prat med butikken du kjøpte den i, så går det etter all sannsynlighet på garantien. Lykke til! Endret 26. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
antex Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 da var det bare og logge seg inn på nettbutikker for å finne ut hvor jeg kjøpte den da men får prøve det Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Ja, det er det som er litt kjipt med nettbutikker... Det er så mange av dem, og vanskelig å huske hvor man kjøpte alt sammen Endret 26. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå