Gå til innhold

hjelp ! ingen sko passer meg


Anbefalte innlegg

jeg har prøvd de fleste modelene både i nike og adidas osv. men kom har aldri fått sko som dekker hele foten ordentlig.. jeg prøver f.eks en 43 str sko som sitter ganske godt men det er ca 2 cm tom på tupen. liksom fingrene er 2 cm fra skoen,, eller sitter den så godt at jeg har lyst å kjøppe men det går jo ikke,,

 

prøvde 42 str, sitter enda bedre, enda med trang og føler så godt, men samme problemet,det er fortsatt tomt på tupen,, altså går jeg bare ned i str. så vil jeg finne en som dekker fingere, men da kan jeg ikke ta den på, fordi den er så pass trang, jeg skjønner ikke.

jeg har breid fot men kort.. t.o.m 44 str sitter godt men da er fingrene ca 3 cm fra tupen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

DMathisen: Det der er vel ikke løsningen på hans problem. Så vidt jeg vet så er vel den designingsløsningen der kun ment for å endre utseendet osv..??

 

Trådstarter: Har du prøvd alle merker du finner? Nike, Adidas, Puma, Umbro, Reebok osv? Jeg er selv veldig høy over rista, som gjør at jeg ikke kan bruke Adidas, iom. at deres sko stort sett er veldig lave. De forskjellige merkene pleier å ha litt forskjellig form på skoene, så du må nesten bare fortsette og prøve sko for å finne merket som passer best for deg.

Lenke til kommentar

DMathisen: Det der er vel ikke løsningen på hans problem. Så vidt jeg vet så er vel den designingsløsningen der kun ment for å endre utseendet osv..??

 

Trådstarter: Har du prøvd alle merker du finner? Nike, Adidas, Puma, Umbro, Reebok osv? Jeg er selv veldig høy over rista, som gjør at jeg ikke kan bruke Adidas, iom. at deres sko stort sett er veldig lave. De forskjellige merkene pleier å ha litt forskjellig form på skoene, så du må nesten bare fortsette og prøve sko for å finne merket som passer best for deg.

 

Altså, for å være ærlig tror jeg at jeg vet litt mer om fotballsko enn deg! ;) Og grunnen til at jeg anbefaler miadidas er pga at føttene måles, og at han da kan få sko som blir tilpasset hans fot!

Endret av DMATHISEN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...