Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal - skal ikke? Kjærlighetsråd needed.

Anbefalte innlegg

Hei alle kjærlighetsguruer, hehe.

Gutt på 20 år som trenger litt hjelp her.

Ok, begynner å få følelser for en jente jeg aldri har sett i det virkelige liv. Det vil si, har kun "truffet" henne per msn, mobil og webcam. Vi har snakket i snart ett år og utifra det inntrykket hun gir meg liker jeg hun kjempegodt. Hun er akkurat den jenta jeg kan tenke meg å inngå et forhold til. Både utseendemessig og personlighetmessig. Og nå begynner jeg altså å få følelser for henne. Det som verre er; jeg bor i Norge og hun i Sverige. Og hun er i tillegg to år yngre enn meg (ikke at det er noe problem, men tenker om det skulle bli et forhold, framtiden osv.)

Vi har planer om å møtes i sommer, men jeg har ikke fortalt henne at jeg begynner å få følelser for henne. Hva skal jeg gjøre? Burde jeg fortelle henne det eller ikke? Det er nemlig veldig diffust enda. Jeg har jo aldri truffet henne (kan bli en stor nedtur når vi treffes f. eks), i det ene øyeblikket tenker jeg at "ja, fortell det!" og i det neste "reality check. det kommer aldri til å bli noe uansett mtp alder/bosted osv osv". Ahh, ikke lett dette.

Litt sånn som dette innlegget på leloveimage.blogspot.com.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke fortell henne hva du føler for henne. Vent du til har møtt henne (helst flere ganger). En person kan være helt anderledes i virkeligheten enn på msn/meldinger etc. Ikke kast inn sånn ting, kan være nok til å sette henne inn i tenkeboksen.

Bare dropp det. Vent til i sommer og se hva som skjer. Du er 20 år, hvorfor stresse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...