Canaye Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 jeg vet ikke om dette ble rett tråd men .. hvor skal man anmelde disse låvbruddene ? hackere hackersider der de deler ut hackeinfo etc ? takker på fårhond for svar Lenke til kommentar
norbat Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Spørsmålet er om det er ulovlig å dele ut hackerinfo - det tror ikke jeg. Nå kan det hende at de som leier ut webhotellet har noen rettningslinjer om hva nettsider ikke skal inneholde, men det må man nesten undersøke i hvert tilfelle. Å bedrive hacking er derimot ulovlig. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 fant en side jeg ville anmelde ! derfor lurer jeg ! den er ikke norsk skal jeg da sende en mail til kripos elns ? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 fant en side jeg ville anmelde ! derfor lurer jeg ! den er ikke norsk skal jeg da sende en mail til kripos elns ? Nei, du skal la dem være i fred og la dem som ønsker det benytte seg av ytringsfriheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå