orbital Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Kjøpte meg Sapphire Radeon 9600 pro hos komplett i går. Alt virker fint bortsett fra en liten sak.....når jeg skal se film på tv'en kommer der ikke frem noe som helst i mediaplayer på tv'en :o , filmen vises ikke selv om den vises på monitoren. Jeg kan spille spill med bilde på tv'en osv. Det er kun når jeg skal se film jeg ikke får noe noe frem. Jeg har de siste driverne fra ATI og jeg har forsøkt i power dvd med samme resultat. Noen som har en ide om hvordan jeg kan få bilde? Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Du må sette tv skjermen som Main Lenke til kommentar
orbital Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Den e go.... det virker. tnx Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Du må sette tv skjermen som Main Det er vel heller en dårlig løsning. Gå heller på "overlay options" du! Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Alså, jo lettere å forstå jo bedre, ktnxbye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå