foenix Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ser de selger disse på Finn.no for noen hundrelapper, men ennå billigere på Ebay. Er det noen som vet om dette er noe å satse på? http://cgi.ebay.com/USB-Internet-Worldwide-TV-Radio-Stations-Player-Audio-/320536897310?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4aa17ce71e Lenke til kommentar
Freestyle89 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Koster jo ikke så mye da. Er jo nesten verdt å teste en slik pga prisen. Har ikke noe erfaring med der selv, men ser jo litt interessant ut Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 jeg har litt problemer med å forstå hva den dingsen er godt for. for å spille av radio eller tv fra nette finnes det programvare som gjør samme jobben. hva som fungerer best kan alltids diskuteres. eneste nytte jeg kan se er hvis den overfører noe fra en pc til et tv. er dette en dings man kobler til tven for å få inn kanaler fra Internett ? Lenke til kommentar
foenix Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Du har sikkert rett. Muligens en overflødig gadget som noen har konstruert for å tjene penger på dem som ikke vet bedre.. Kan du linke noen programmer som gjør det samme? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Du har sikkert rett. Muligens en overflødig gadget som noen har konstruert for å tjene penger på dem som ikke vet bedre.. Kan du linke noen programmer som gjør det samme? jeg har bare hør om at det finnes. så dessverre så vet jeg ikke hvor man får tak i disse. programmene har vært opp til diskusjon om hvorvidt de fungerte eller ikke. sannheten er nok at de ikke passer til norsk forhold. av de Norske kanalene så er det bare NRK som leger ut de fleste ( ikke alle) programmene på nett tv. TV2 bruker Sumo som er abonnement avhengig i tillegg så finnes det noen få till sannheten er nok ( slik jeg tror det ) at programmene som skal la deg se mange kanaler over nettet bare funger med noen få utenlandske gratis kanaler. hvis et tv selskap vil at man skal se programmene deres over nette så har de nok egen løsninger på det Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Er ikkje dette då berre ein minnepenn med link til web-TV-kanaler og eventuelle codecs som du treng for å spele av videoen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå