Gå til innhold

Det fins en datagud :)


vifteovn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må vel si at det var en finfin temperatur du hadde ja, mistenkelig fin egentlig.. hva måler du den med? Sannsynligvis er det vel duppeditten på hovedkortet, og virker vel muligens som den er noe snål da. Ville kjøpt en ny kjøler (kanskje taisol cgk 760 eller noe) arctic silver ting og en saklig ting å måle cpu-temperatur med.

 

Etter det jeg mener å huske må man låse opp multiplier på tordenfuglene ja, men med blyant, på lik måte som duron, i motsetning til alle problemene som kom med athlon xp.

 

Ville også vurdert et annet "benchmark" enn nhl 2002 for å sjekke stabilitet. Bruk heller et rent cpu-benchmark til det. (sandra sisoft eller noe tror jeg det heter, det finnes flere. Søk på google.com) Helt greit for å teste maskina sin stabilitet å kjøre spill, men jeg foretrekker et cpu benchmark som i all hovesak belaster cpu når det er prossesoren sin stabilitet som skal testes. Huff, dette ble langt, håper jeg svarte på noe av det du lurte på :smile:

Lenke til kommentar

Har sånn chieftec med vifte i siden pluss to Black label som blåser luft ut fin lyd :smile:

 

Vifta er vel kanskje ikke noe no-name men jeg har aldri hørt om "the red cooler" bortsett fra at jeg har den :razz:

 

Har hat problemer med d3d-spill som NHL 2002 er før så det kan jo også sikkert vere det og! For ta å formatere hele maskinene å ta trinn for trinn innstalering igjen for å så noe stabile greier.

 

Har kyro 2 vettikke om det har noe å si ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...