vvs Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hellu Jeg holder på å lage en plakat for bedriften min , slik at jeg kan reklamere for den utover landet. Jeg er ikke sikker på hva og hvordan innholdet til en fengende plakat skal se ut. Derfor vil jeg spørre dere om hva fenger deg ? hvordan bør jeg gå fram ? Plakaten skal reklamere for t-shorter. Vi har ett fett navn som vi skal bruke mye av. Det er ikke vanlige t-shorter, det er mere i urban eller swag stil. Derfor er jeg opptatt av farger og kule ting Om du har lyst til å lage en kul plakat til bedriften , og hjelpe oss så er det bare å ta kontakt ! skriv gjerne under om du har lyst. Da vil jeg ta kontakt og om 1-2 uker vil jeg sette igang en liten plakat konkurranse.konkurransen er ikke igang ennå, men det er lurt å være i forveien. vinneren går av med en splitter ny t-shorte fra oss, men mer informasjon kommer til de neste ukene. håper dette ikke var feil forum å ta det opp i, og ta gjerne og kom med innspill ! INGEN ER FOR DUMME Du kan ta skjekke våre hjemmesider ved å gå på delax.blogg.no - DelaX Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Wow, designet på bloggen var kanskje fresh i 1995 men dessverre meget utdatert nå. Men sett deg med illustrator eller inkscape og begynn å jobb, så ender du nok opp med noe fancy. Lenke til kommentar
vvs Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Joa, jeg tar alle hint til Headeren til bloggen, men det er ikke det er jeg er ute etter nå. den kommer til å bli forandret, men den er en grei header til nå å være. Det jeg trenger hjelp med er plakater.. BTW, nytt innlegg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå