Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

MB Stereo moen som har peiling?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

89modell....

Lyden faller ut om det spilles "for hardt" eller kjøres over en dump.

Er interressert i hvordan ledningsnettet med evt elektroniske duppeditter er lagt opp.

Mistenker noe elektronisk eff.

Har ingenting med cdspilleren ¨gjøre (har prøvd flere), men en plass mellom cd-spiller og høytalere.

Problemet har vel egentlig kommet etter at jeg byttet ut de orginale høytalerne med noen nyere.

Er forøvrig en knapp i midtkonsollen, ved girstangen, som kan brukes til å skifte lyden mellom foran og bak.

Edit: 124-karosseri.

Endret av Ingeniør
Lenke til kommentar

89modell....

Lyden faller ut om det spilles "for hardt" eller kjøres over en dump.

Er interressert i hvordan ledningsnettet med evt elektroniske duppeditter er lagt opp.

Mistenker noe elektronisk eff.

Har ingenting med cdspilleren ¨gjøre (har prøvd flere), men en plass mellom cd-spiller og høytalere.

Problemet har vel egentlig kommet etter at jeg byttet ut de orginale høytalerne med noen nyere.

Er forøvrig en knapp i midtkonsollen, ved girstangen, som kan brukes til å skifte lyden mellom foran og bak.

Edit: 124-karosseri.

ok, høres ut som du har en kontakt som sitter dårlig en plass, du sier ikke om det er alle høytalere i bnilen eller om det er en eller to eller hva, men hvis jeg går ut ifra det er alle så er det fint mulig du har et problem med selve strømtilførselen til spilleren.

det blir stort sett spekulasjon desverre.

bvis du vil ha en slik oversikt som duer eute etter så er jeg rimelig sikker på at du finner det i haynes boka til din modell.

er det W124, V124, C124, A124 eller S124 bare sånn for å være vanskelig å spør om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...