Maefteda Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Slik er mitt første runde lag. Gjorde en del endringer idag. 3 Argentinere og 2 Engelskmenn ble til 0 fra begge Fikk en liten Chile/Kamerun craze og ville ha inn spillere derfra. De møter tross alt svak motstand i Japan og Honduras i første kampen. Satser på å få inn noen italienere, engelskmenn og argentinere etter denne runden. Spent på om Criscito, Green og Di Maria starter. Nå er står det hvertfall 30 bytter, som betyr at det ikke var noen prøverunde med ekstra bytter deretter. Endret 11. juni 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Svært spent på om Maggio spiller eller ei, ser at Criscito spilte i dag.. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg tipper Criscito. Samme lag som idag, med De Rossi inn for Gattuso og Di Natale inn for Pepe muligens. En forsvarsfirer er viktig å spilles sammen før et mesterskap, så tipper treningskampene gir et lite innblikk i forsvaret. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Privatligaens eier må jo selvfølgelig være med i denne tråden :O Kommer ikke til å gjøre store endringer på laget jeg har satt opp. Men, vinner jeg gjør jeg selvfølgelig Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Privatligaens eier må jo selvfølgelig være med i denne tråden :O Kommer ikke til å gjøre store endringer på laget jeg har satt opp. Men, vinner jeg gjør jeg selvfølgelig Jeg vinner, det er jeg som eier alle :!:. Jeg tror ikke jeg kommer til å ligge på første plass mot slutten. Men det gjør jeg foreløpig Endret 13. juni 2010 av svenny000 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ligger foreløpig på en klar sisteplass i ligaen. Min første aktive spiller i Krasic spiller nå, ikke imponert så langt, men skulle bytte han bort neste runde mot Tyskalnd uansett. Ser at det er en som har Tshabalala og Heinze, ikke verst treffprosent det. Samt 2 spillere fra Sør-Korea som har sanket flest poeng hittil. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Har hatt så vidt noe i aksjon så langt. Har tre spillere fra Serbia i kamp nå, så håper det kan gi med en god del poeng Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg har 5 spillere som enda ikke har spillt, så jeg har en god del spillere som allerede har spillt, eller spiller nå. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Har hatt så vidt noe i aksjon så langt. Har tre spillere fra Serbia i kamp nå, så håper det kan gi med en god del poeng To spillere og en trener* Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Skjønner meg ikke helt på byttesystemet. Lederen per nå har 94 poeng, men spillene hans er noen helt andre enn hva de som han visst nok skal ha plukket poeng med de to foregående dagene. Jeg trodde spillerne man plukket foran runde 1 var låst til runde 2? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Tror det er en feil. Det står at han samlet har 94 poeng, men fra oversikten for runde 1 viser det at han bare har fått 17 poeng på tre spillere til nå i aksjon. Så det er nødt til å være en feil. Ellers kan du se byttene han har foretatt litt nede, og han har foretatt 4 bytter. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Virker litt buggete hele spillet. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 1 poeng på Antic, regner dog med at det er flere som har gått i samme felle som meg. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg glemte å endre laget mitt, så Dempsey har hentet inn 11 poeng Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Skjønner meg ikke helt på byttesystemet. Lederen per nå har 94 poeng, men spillene hans er noen helt andre enn hva de som han visst nok skal ha plukket poeng med de to foregående dagene. Jeg trodde spillerne man plukket foran runde 1 var låst til runde 2? Virker helt feil hviss poengene hans blir tellende også. De skulle vertfall ha fiksa det at byttene ikke var bugga. Noen som har klaget til tv2?? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Så om jeg setter inn brasilianere nå, vil de være med og kjempe for poeng for mitt lag når de skal i aksjon i sin første kamp? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) ,.., Endret 13. juni 2010 av Smågal Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Så om jeg setter inn brasilianere nå, vil de være med og kjempe for poeng for mitt lag når de skal i aksjon i sin første kamp? Mister man ikke poeng for å bytte heller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Man har 30 bytter gjennom hele mesterskapet. Du kan bruke de når du vil, uten at du mister poeng. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Özil skal inn for meg etter denne runden, byttet han ut rett før runden begynte :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå