Vamos Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Har sendt mail til tv2 angående ubegrenset bytter etter runde 1 og hva de mener med at folk som kommer til spillet mellom runde 1 og runde 2 får fordelen av et lag fra scratch av. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Men de får jo ikke det..? Det er ingen fordel å komme inn mellom runde 1 og 2, faktisk spiller det ingen rolle. Endret 5. juni 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg har hvertfall designer mitt lag for langvarigheten. Lag som England og Italia møter sin vanskeligste gruppemotstander i første kamp, og det er derfor flott å kjøpe spillere fra dem. Begynner å få skikk på laget mitt nå. Nå håper jeg bare virkelig på at Heurelho Gomes eller Robert Green får spille i VM, hadde vært fint å spare litt på keeperen og skaffe meg en bedre trener enn Tabarez fra Uruguay. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Det er en ting som er viktig å få skikk på: Får man større budsjett utover i turneringen? Hvis ikke tviler jeg på at jeg har råd til å ha en 11-er med bare finalelag. Isåfall må jeg selge omtrent alle mine spillere og kjøpe nye. JEg tror jeg har den beste løsningen for meg med begrenset peil på fotball: Sjekke ut en bookmaker eller to for å finne ut hvordan det går i kampene, deretter velge billige spillere fra de landene som gjør det bra. Endret 6. juni 2010 av TiD Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Da var Svenny's United med. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Sjekk her da folkens: Hei og takk for innspill. Vi har valgt å ta bort hele prøverunden. Av mange av de grunnene du/dere lister opp under. Så da er det bare å kjøre på fra runde én! MVH TV 2 Sporten Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Haha. Way to go, aunmar. Flott at de gidder å reagere. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Står enda at runde 1 er prøverunde, men får håpe du har rett. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Får være med jeg også da. Suger alltid på managerspill, men har alltid troa i starten! Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jada, digg håper det er rett Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Skjønte dere ikke at jeg konstruerte det svaret selv? :!: You fail Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Omg! Kødder du? Jeg har gjort om hele laget mitt jeg nå! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ja, jeg tuller. Fikk svaret fra TV2. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ja, jeg tuller. Fikk svaret fra TV2. Bevis?? Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Holder godt for meg . Da er det poeng ifra første runde, hviss TV2 klarer å holde ord da. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Siden runde 1 teller, måtte jeg forandre en del. Slik ser mitt lag ut nå: Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Her er mitt lag Jeg skifter sikkert ut noen rett før den begynner.. Endret 8. juni 2010 av svenny000 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Tviler på at Milito starter for Argentina. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Noen som vet om Gilberto har spilt Brasils seneste treningskamper? Endret 8. juni 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå