Lucky Luciano Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Du får iallefall ikke mye poeng i første kamp. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Åååååååå Hvem har jeg som møter hverandre da? Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Har nå registret laget mitt med i ligaen Slik ser det ut foreløpig: Endret 1. juni 2010 av endtrax Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Vel, etter hva jeg har lest er det Green som skal stå i mål og ikke James. Milito tviler jeg på starter, spesielt ikke etter uttalelsene om at han synes det var merkelig at verken Cambiasso eller Zanetti var i troppen. Du burde også bytte ut enten Forlan eller Abidal, da disse møtes i første kamp - og en av dem får høyst sannsynlig lite poeng. Smågal: Nederland-Danmark Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Man har 30 bytter hele mesterskapet, så viktig å prøve å fokusere på ikke få få for mange bytter heller. Når utslagsrundene begynner og lag ryker ut, må man nok bytte en del. For øvrig, noen som vet hvordan det blir i f.eks finalen? Skal man fylle opp laget med spillere fra bare to lag? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 De teller vel begge finalene i samme runde. Slik at man kan velge spillere fra fire lag. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Da så, litt bedre hvert fall. Men fortsatt litt kjipt. Hvis det er fire storlag igjen, så er det nesten bare dyre spillere som starter kampene og vanskelig å få satt opp lag der alle spillerne sannsynligvis starter. Men får se hvordan det blir. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 I Fantasy FIFA World Cup er det i hvert fall slik at budsjettet blir større etter hver utslagsrunde, for det vil som regel bare være igjen store lag til slutt. Men er usikker på hvordan de gjør det her. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 I FFWC kan man ha flere og flere spillere fra et lag, og i den siste runden kan man ha opptil 8 spillere fra hvert lag. Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Nye endringer gjort på laget mitt : Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Tror jeg villa bytta ut Alonso for noen litt mer offensive. Han ligger som regel dypt i banen og sprer baller, ikke særlig mye poeng å sanke på den måten. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Vil ikke Evra være regnet som førstevalg på venstrebacken foran Abidal? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Sagna - Abidal - Gallas - Evra Er det ikke noe slikt de vil stille? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hadde glemt av at Mexes ikke er med. Da kan det godt hende jeg må gå inn og få på plass Abidal. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Får man bytte fritt selv etter prøverunden, eller begynner man på de 30 byttene da? Offensivt er jeg fornøyd med laget mitt, men det er enkelte spillere jeg er i tvil om spiller. Jeg har f.eks Milner som ikke er helt sikker i Englands startoppstilling, mens jeg vurderer å bytte inn Arbeloa eller Capdevila for Pique, men er litt varsom siden jeg ikke vet om noen av de spiller fra start bortsett fra Pique. Irriterende spill Jeg er veldig fornøyd med de spillerne jeg har, men det er så mange andre jeg har lyst til å ha med på laget. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Arbeloa er nok ikke fast. Stiller ikke spania slik da? : Ramos-Puyol-Pique(?)-Capdevila Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Det er der det er fort å ryke på spilleren man har i sin lagoppstilling. Plutselig spiller den spilleren færrest hadde trodd på forhånd. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Er nok Capdevila jeg er nærmest å kjøpe istedenfor Pique. Pique er drit god og kommer sikkert til å spille fast, men han koster en del mer, og spiller i det samme forsvaret som Capdevila. Samtidig trenger jeg litt ekstra penger i tilfelle Green ikke spiller for England. Endret 2. juni 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Blir det prøverunder? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 For at flest mulig skal få være med å kjempe om sammenlagtpremien, teller ikke runde 1 i konkurransen om å bli årets VM-manager. Fristen for å melde på lag til Runde 1 er fredag 11. juni klokken 16.00. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå