Latias Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Nå som det er fire lag igjen, må vi velge tre spillere fra hvert lag? Burde heller ha vært at man kan velge 4-5 stykker fra hver lag, så at man slipper å ta med flere spillere fra alle fire lagene. Og vi må vel få litt mer penger nå? Er jo nesten helt umulig å velge ut 11 spillere som kommer til å spille, for det er bare dyre spillere igjen... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg klarte det hvertfall greit, og det med bare 5 bytter igjen før denne runden. Uruguay og Tyskland har forholdsvis billige spillere, så det skal ikke være så alt for vanskelig. Kanskje ikke så lurt å ha de dyreste spillerne på Uruguay da Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hvem i all verden hadde Arne Friedrich? Jeg hadde Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Hvem i all verden hadde Arne Friedrich? Jeg hadde Jeg også men har bare ett bytte igjen etter jeg har byttet til semifinalene. Så tåler ikke mer enn en utestengning før finalen og bronsjefinalen, det blir nok hardt Endret 4. juli 2010 av nokia963 Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 eneste måten noen kan bli utestengt fra finalen er å få rødt kort i semifinalen ^^ Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 eneste måten noen kan bli utestengt fra finalen er å få rødt kort i semifinalen ^^ Jøss, det var jo gode nyheter Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hvem i all verden hadde Arne Friedrich? Jeg hadde Ja, jeg så det. Det førte deg opp på delt førsteplass med meg Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det gjorde visst det ja Må den beste vinne^^ Hvis noen av oss i det hele tatt vinner... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Må den beste vinne^^ Seff, jeg er på vei mot toppen. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Fikk alt for mye penger til overs etter dagens bytter jeg Har også 5 bytter igjen før siste runde Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hvordan gikk det med dere? Takket være vBronckhorst og Forland topper jeg i alle fall listene igjen. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hadde Van Bronckhorst jeg også. Synd at Uruguay skårte på overtid, fordi jeg hadde Stekelenburg også. I dag skårer Schweinsteiger, jeg føler det på meg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Litt irriterende at jeg ikke bare spilte med dette laget gjennom hele turneringen uten bytter... Skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjorde det. Hadde lett vunnet hele greia. Det hadde jo vært mye lettere... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg skal avslutte på topp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Joda, jeg bruker Butt for moro skyld bare! Så klart han ikke spiller. Hvorfor tror du jeg velger Butt i stedet? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Influensa i Tyskland-leiren. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hadde Cavani, Müller og Friedrich(assist). Ligger nå på 60. plass totalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå