kybstud Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Kvartfinaler nå! Fordelt relativt jevnt med en hovedvekt på Uruguay og Spania Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Merker at det begynner å bli vanskelig å holde budsjettet nå. Noen tips til rimelige spillere å hive innpå? Álvaro Pereira på Uruguay er et bra eksempel. Koster bare 13.0 og er listet som forsvarer (selv om han har spilt midtbane i de fleste kampene i VM til nå). Han har også startet alle kampene. Tror jeg satser på blanda drops denne runden. Dvs noen spillere fra hvert lag. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Michel Bastos på Brasil kostar vel berre 13.0 eller noko. Han er oppført som midtbane, men spelar venstreback. Trenaren til Uruguay er og billeg, 13.5. Mesut Özil har og ein overkommeleg pris (16.5). Det same gjeld Thomas Müller som eg trur kostar 15.5. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Konkurransen tas på alvor her i gården. Ingen tips forlater mitt tastatur. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Ditto, selv om jeg ikke vinner uansett. Kan avsløre at jeg kjører Uruguay, Spania, Brasil og Argentina. 3 av hver Endret 1. juli 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Var grei pris på Capdevilla (Spania) også. Koster 17.0 for forsvareren og jeg har tro på at Spania holder nullen mot Paraguay. Er jo blodpris for de andre spanske spillerne. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg vingler svært på om jeg skal velge Nederland-spillere (hjerte) eller Brasil-spillere (hodet). Må tenke på det noen timer... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Slet med den selv. Irriterende at jeg har gjort så mange useless bytter tidligere. Jeg har bare 5 igjen til semi og finale, så da bør hvertfall 1 lag jeg har satset på gå videre. Uruguay og Spania ser jeg på som ganske bankers. Men hadde ikke råd til alle, så jeg måtte ha inn 1 spiller fra et lag jeg egentlig håper ryker. Forhåpentligvis trenger jeg bare det ene byttet til neste runde, og resten av spillerne mine går inn. Spanias spiller koster veldig mye, vanskelig å få råd. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Greit nok at Uruguay er bankers nå (jeg har også satset på dem), men de må ut før semifinalen mot det som forhåpentligvis er Argentina. Spania og Brasil videre betyr også at et av de lagene må strykes i semifinalen/finalen. Bytter snart nede på ensifret kan bli lite. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Semifinalen og finalen(husk bronsefinalen) består av de samme 4 lagene. Jeg er ganske sikker på at Uruguay er 1 av dem istedenfor at det er Ghana. Nederland-Brasil er helt åpent, så der går det bare på feelingen, Argentina-Tyskland likeså, mens jeg tipper Spania er bankers mot Paraguay. Om bare en av de to åpne kampene går inn, bør jeg være trygg. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det oppklarer en del for min del. Tenkte ikke over at alle lagene som når semifinalene er med i siste runde. Nederland-Brasil er uansett vanskelig. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg vinner så jeg kan like gjerne gi ut tips. Busquettes for Spania er billig Maradona er relativt billig Suarez er relativt billig Keepern til Uruguay er billig. Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg vinner så jeg kan like gjerne gi ut tips. Busquettes for Spania er billig Maradona er relativt billig Suarez er relativt billig Keepern til Uruguay er billig. Er med på Suarez, kan gi mye poeng i kveld Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Dritt at TV2 ikke gir oss mer penger når det kun er igjen gode lag og dyre spillere. Nesten umulig å velge ut et ordentlig lag jo. Satser alt på Uruguay denne runden. Blir skuffet dersom de ikke tar seg videre. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Enda en begredelig runde for meg, byttet ut Sneijder for Melo før denne runden - alle ser vel hvordan det gikk... Endret 2. juli 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Samme her, men jeg gir regelrett faen. At Nederland er videre ordner alt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Suarez er elendig. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Oi, har fått en utfordrer om tittelen! Hvem i all verden hadde Arne Friedrich? Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Denne runden gikk sjait. Hadde Podolski (12p) og Capdevila (10p) men 3 av mine fikk 0. Dermed fikk jeg bare 63 poeng denne runden. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Tre brasser og tre argentinere. Joda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå