Gå til innhold

Diskusjon.no's TV2 VM 2010 Manager

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merker at det begynner å bli vanskelig å holde budsjettet nå. Noen tips til rimelige spillere å hive innpå? Álvaro Pereira på Uruguay er et bra eksempel. Koster bare 13.0 og er listet som forsvarer (selv om han har spilt midtbane i de fleste kampene i VM til nå). Han har også startet alle kampene.

Tror jeg satser på blanda drops denne runden. Dvs noen spillere fra hvert lag.

Lenke til kommentar

Slet med den selv. Irriterende at jeg har gjort så mange useless bytter tidligere. Jeg har bare 5 igjen til semi og finale, så da bør hvertfall 1 lag jeg har satset på gå videre. Uruguay og Spania ser jeg på som ganske bankers. Men hadde ikke råd til alle, så jeg måtte ha inn 1 spiller fra et lag jeg egentlig håper ryker. Forhåpentligvis trenger jeg bare det ene byttet til neste runde, og resten av spillerne mine går inn. Spanias spiller koster veldig mye, vanskelig å få råd.

Lenke til kommentar

Greit nok at Uruguay er bankers nå (jeg har også satset på dem), men de må ut før semifinalen mot det som forhåpentligvis er Argentina. Spania og Brasil videre betyr også at et av de lagene må strykes i semifinalen/finalen. Bytter snart nede på ensifret kan bli lite.

Lenke til kommentar

Semifinalen og finalen(husk bronsefinalen) består av de samme 4 lagene. Jeg er ganske sikker på at Uruguay er 1 av dem istedenfor at det er Ghana. Nederland-Brasil er helt åpent, så der går det bare på feelingen, Argentina-Tyskland likeså, mens jeg tipper Spania er bankers mot Paraguay. Om bare en av de to åpne kampene går inn, bør jeg være trygg.

Lenke til kommentar

Dritt at TV2 ikke gir oss mer penger når det kun er igjen gode lag og dyre spillere. Nesten umulig å velge ut et ordentlig lag jo.

Satser alt på Uruguay denne runden. Blir skuffet dersom de ikke tar seg videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...