Alkjeks Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Keisuke Honda og Park Chu-Young sanket poeng til meg sålangt denne runden. Satser på at Torres endelig får målet sitt i kveld. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Driver å skiftar til neste runde no. Trur dokke det er sannsynleg at Robben startar? Og bør eg bytte van Persie mot han? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Van Persie er the Executioner. Han skal avslutte, og dermed mer sannsynlig at han plukker poeng enn at Robben gjør det. Og jeg klatret etter runden inn på Diskusjin.no's topp 4 takket være David Villa og Piqué. Mitt nye lag er satt opp, men fortsatt en eller annen spiller som det må letes plass til. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Noen som vet hva som skjer med VM-manager ang. ekstraomganger/straffespark? Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Godt spørsmål. Keeperne får jo masse poeng for strafferedning f.eks, så blir litt feil å la straffespark-konk telle. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Assist av keeperen min i dag. Nice med poeng. :!: Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Det var da elendig forsvar av England. Skulle ønske jeg hadde hatt Tyskland sin keeper Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hadde Romero så det var synd at Hernandez måtte være så forbanna god. Det ser for øvrig ut som jeg gjorde mye riktig før denne runden ettersom jeg nå ligger bedre an, det kan selvsagt forandre seg, men har 97 poeng til nå med tre spillere igjen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Epic fail av meg å sette inn tre amerikanere til fordel for tyskerne jeg hadde fra før av. Tevez reddet heldigvis litt. Har Nederland-spillerne mine, Bastos, Villa og Japan-keeperen igjen. Får vi mer penger nå? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Æsj, at jeg aldri skal satse på Tyskere da. Skulle hatt de istedenfor Italia i siste gruppekamp, og jeg skulle kanskje ikke satset på Japan denne runden Vi får se. Satser på mer magi fra Matsui og Honda. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Epic fail av meg å sette inn tre amerikanere til fordel for tyskerne jeg hadde fra før av. hahahaha. Did the same. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg dominerer for tiden og ligger på rundt 100.-plass og topper ligaen leth. Jeg er dog litt bekymret for at jeg har brukt opp 14 bytter. Derfor kjørte jeg veldig safe inn mot neste runde for å unngå å bytte spillere. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Huff, har ikke byttet siden før 2. runde, så har 7 spillere som ikke spiller åttendelsfinale i det hele tatt. De som får poeng for meg denne runda er Johnson (-1), Gerrard (6), Van Persie, Iniesta og Torres :!: Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Spillerne på Paraguay fikk seriøst 5 poeng ekstra fordi de scorte 5 i straffekonken, samt 2 poeng for seier... Tåpelig system. Da blir det masse random poeng å hente fra lagene som får straffekonk. Skulle beholdt Alcaraz og Da Silva etter forrige runde gitt. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Og Japan-keeperen min har fått -6 poeng på grunn av 5 innsluppne. Forbanna møkkaspill. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Og Japan-keeperen min har fått -6 poeng på grunn av 5 innsluppne. Forbanna møkkaspill. :!: Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Og Japan-keeperen min har fått -6 poeng på grunn av 5 innsluppne. Forbanna møkkaspill. :!: :!: Må vel gjøres om det der, ingen rettferdighet i det. Endret 29. juni 2010 av nokia963 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Japans keeper får lære seg og redde straffer da. :!: Endret 29. juni 2010 av Latias Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Aunmar redder dagen igjen. "Takk for tilbakemelding. Dette vil selvfølgelig bli korrigert og kampen blir regnet som en 0-0 kamp. Poengene vil bli oppdatert iløpet av natten eller morgendagen. Mvh TV 2 Sporten" Take a bow, bitches. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Duh, jeg som fikk 10poeng på Vera.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå