Gjest Rotehode Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Bakgrunn: For snart 4 år siden så hadde jeg et uforpliktende (sex) forhold til en fyr som varte i ca et halvt år . Vi sluttet å treffe hverandre fordi jeg ikke ville treffe ham mer , fordi jeg syntes ting begynte å bli komplisert immellom oss . Jeg har alltid vært usikker på om han følte noe mer for meg og endel av de jeg fortalte om dette forholdet til , mente han gjorde noe såpass drastisk som å bytte jobb , for at vi kunne være sammen mer , men om han gjorde det pga dette eller om han byttet jobb av årsaker som ikke hadde noe med meg å gjøre er usikkert , siden han aldri sa ( og jeg aldri spurte) om hvorfor han byttet jobb . Jeg har alltid vært svært tiltrukket av ham og sikkert også forelsket til tider , men pga diverse omstendigheter så har jeg prøvd å holde dette på et uforpliktende , seksuelt plan . what 2 do? : For noen uker siden kontaktet jeg ham via mail ( vi har hatt liten eller ingen kontakt på de 4 årene som har gått ) og han svarte umiddelbart . Da jeg kontaktet ham så var det fordi jeg var usikker på om jeg følte noe mer for ham . Siden da så har vi utvekslet endel mailer hvor han i hver mail har uttrykt et ønske om å få treffe meg igjen . Jeg har sagt at vi selvfølgelig kan treffes , men har jo ikke sagt noe om hva "å treffes innebærer " , men han sier han gleder seg til "å få treffe meg" igjen . Problemet nå er bare at jeg har funnet ut at jeg sannsynligvis ikke vil kunne begynne å treffe ham "fast" igjen , men nå har vi jo halvveis avtalt at å treffes og han gleder seg jo som sagt til det .... Tanker og råd mottas med takk Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Gjør det du føler er rett for deg og IKKE han. Lenke til kommentar
nille75 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Bakgrunn: For snart 4 år siden så hadde jeg et uforpliktende (sex) forhold til en fyr som varte i ca et halvt år . Vi sluttet å treffe hverandre fordi jeg ikke ville treffe ham mer , fordi jeg syntes ting begynte å bli komplisert immellom oss . Jeg har alltid vært usikker på om han følte noe mer for meg og endel av de jeg fortalte om dette forholdet til , mente han gjorde noe såpass drastisk som å bytte jobb , for at vi kunne være sammen mer , men om han gjorde det pga dette eller om han byttet jobb av årsaker som ikke hadde noe med meg å gjøre er usikkert , siden han aldri sa ( og jeg aldri spurte) om hvorfor han byttet jobb . Jeg har alltid vært svært tiltrukket av ham og sikkert også forelsket til tider , men pga diverse omstendigheter så har jeg prøvd å holde dette på et uforpliktende , seksuelt plan . what 2 do? : For noen uker siden kontaktet jeg ham via mail ( vi har hatt liten eller ingen kontakt på de 4 årene som har gått ) og han svarte umiddelbart . Da jeg kontaktet ham så var det fordi jeg var usikker på om jeg følte noe mer for ham . Siden da så har vi utvekslet endel mailer hvor han i hver mail har uttrykt et ønske om å få treffe meg igjen . Jeg har sagt at vi selvfølgelig kan treffes , men har jo ikke sagt noe om hva "å treffes innebærer " , men han sier han gleder seg til "å få treffe meg" igjen . Problemet nå er bare at jeg har funnet ut at jeg sannsynligvis ikke vil kunne begynne å treffe ham "fast" igjen , men nå har vi jo halvveis avtalt at å treffes og han gleder seg jo som sagt til det .... Tanker og råd mottas med takk Uff, jeg kjenner meg igjen... Jeg kom etter lang tid til å tenke på en fyr jeg nesten kom sammen med. Jeg forsto etter litt at jeg aldri kom til å forelske meg, selv om jeg helt først var fascinert av han, forsvant det kjapt og jeg følte kun vennskap for han. Jeg tenkte sikkert på hans fascinerende sider og glemte litt ut at jeg hadde såret han da jeg endte det sist uten noe varsel. Hverfall sendte jeg tekstmelding for å høre hvordan det gikk, og vi endte opp med å treffes på byen samme kveld. Og vips, ikke mange uker etterpå skjønte jeg at jeg var på vei inn i et forhold med en fyr jeg kun likte men som til gjengjeld var forelsket og seriøs. Ble forferdelig lei meg, og jeg måtte ha noen runder med meg selv. Jeg ser tilbake på det og tenker at jeg ubevisst lekte med hans følelser, for jeg hadde ikke en tanke i hodet for at han kunne bli såret før jeg skjønte jeg måtte såre han. Og da jeg fortalte han at det ikke kunne fortsette fikk jeg store problemer med å forklare meg. Han satte meg heldigvis på plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå