Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Det første du må gjøre er å lære deg å skrive interessert. :p

Du kan lese litt i denne (klikke her) tråden om akkurat det tilbudet fra telenor (klikk her) .

I hovedsak går det ut på at du binder deg opp til et Telenor Super abonnement (får nytt nummer). Når du får telefonen ber du telenor gi deg opplåskoden slik at du kan benytte det gamle, alternativt nåværende simkort i den nye telefonen. Deretter er du nødt til å betale 12 * 59 kroner (regninger), siden du ikke bruker det nye simkortet vil du ikke bli belastet mer enn 59 kroner i måneden, og når 12 måneder har gått kan du bryte det.

Kanskje noen Leifer.

Litt stavefeil der ja :p

Men hvis jeg kjøper en mobil med Telenor Super er jeg ikke låst til å bruke dette abonnementet? Sånn operativlås eller hva det heter?

I tillegg, koster det ikke penger å få opplåskoden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo egentlig, MEN (http://telenor.no/privat/kundeservice/iqRequest.do?session={146ccce0-666c-11df-5934-000000000000}&event=1&view%281%29=c{49454ed0-8196-11de-e5ce-000000000000})

"Har du inngått en tolv måneders avtaleperiode?

Har du inngått en tolv måneders avtale i forbindelse med kjøp av ny mobiltelefon, får du koden uten kostnad selv om avtaleperioden ikke er utgått."

Jeg har ikke gjort dette selv, har bestilt telefon og skal gjøre det selv, men inntill jeg faktisk har fått det til å funke, prøv å hør med noen som har erfaring fra dette.

"Ta kontakt med kundeservice for å få tilsendt koden. Hvis telefonen registreres sammen med abonnement med binding vil operatørlåskode bli utlevert fra 09000 kundeservice Telenor vederlagsfritt . Koden sendes via e-post, faks eller pr. brev."

Endret av Erratum
Lenke til kommentar

Operatørlås låser telefonen til en gitt operatør, ikke til et gitt mobilnummer. Om du kjøper en operatørlåst mobil med binding til et Tele2-abonnement, vil du også kunne bruke telefonen med andre simkort fra Tele2. Særegent for Telenor er at du får operatørlåskoden gratis med en gang dersom telefonen er kjøpt med en bindingsavtale. Når du først har tegnet binding på et abonnement har jo Telenor tjent penger uansett.

Fremgangsmåten presenterte jeg her for en tid tilbake.

Lenke til kommentar

jeg fikk HTC Legend for 1kr (139kr måneden)

altså under 1800 :new_woot:

men det var en dags salg

du kan kanskje få x10 mini for 2000? (venta egentlig på den)

spica tror jeg er en bra tlf til den prisen....

den har jo Android 2.1 nå (så ikke om det var nevnt)

men hva skal du bruke mobilen til?

HAR IKKE LEST ALT (skomma bare igjennom)

Lenke til kommentar

Mobilen ankom i går :D Men må si det har vært et rent helvete å oppdatere den. Samsung sin programvare er noe av det værste jeg har brukt. Nå er heldigvis alt som det skal.

Mobilen skal brukes som telefon med multimediafunksjoner. Spesielt har jeg savnet å ha MP3 og telefon i samme maskin. Er også veldig interessert i å prøve Spotify på mobilen, men trenger da Premium acc =/

Lenke til kommentar

Bled inspirert av denna tråden og tok likegodt å bestillte en spica på sparket. Har lenge trengt ny telefon, vet lite om mobiler og er for å være snill en light bruker(i klassen 200kr på kontatkortet varer i mange måneder :whistle: ).

Anyway, tok det super abonnementet, minste totalpris 907 for 1 år. Dette er jo enda lavere enn det som er nevnt i tråden. Er det noe jeg glemmer eller har bare vareprisen sunket?

Lenke til kommentar

Bled inspirert av denna tråden og tok likegodt å bestillte en spica på sparket. Har lenge trengt ny telefon, vet lite om mobiler og er for å være snill en light bruker(i klassen 200kr på kontatkortet varer i mange måneder :whistle: ).

Anyway, tok det super abonnementet, minste totalpris 907 for 1 år. Dette er jo enda lavere enn det som er nevnt i tråden. Er det noe jeg glemmer eller har bare vareprisen sunket?

Prisen har sunket.

Lenke til kommentar

Prisen har sunket.

Alrighty, takker.

Siden jeg er i siget så er blueray spiller neste, stakkars lommeboka når dagen er omme :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...