Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ingen som har nevnt desire?, x10?, vivaz? åja de er jo dyre og du vil ikke ha kvalitet...

når du skal kjøpe telefon så er det jo det du bruker masse så da er det kanskje lurt å kjøpe 1 telefon som koster solide 4000kr og holder i over et år enn flere som koster 2000 og holder i et halvt år... du får bare solide ikke smarttelefoner for 2000. vist du SKAL ha en tuoch telefon øk budjettet med 1 eller 2 tusen. har noen kompiser som har dårlige minner med 2000 kroners budsjett på smarttelefoner.

 

sa noen spica? den vil jeg ABSOLUTT ikke anbefale, den har en gammel android verisjon og dårlig samtalekvalitet(dårlig lyd når du snakker i telefonen). du må laste ned enkelte programmer for å utnytte telefonen skikkelig. kommer ikke til å vare så lenge...

Endret av antigoogle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sa noen spica? den vil jeg ABSOLUTT ikke anbefale, den har en gammel android verisjon og dårlig samtalekvalitet(dårlig lyd når du snakker i telefonen). du må laste ned enkelte programmer for å utnytte telefonen skikkelig. kommer ikke til å vare så lenge...

 

Spica har da like ny Android-versjon som Desire har. Dårlig samtalekvalitet har Desire også, etter min mening er akkurat samtalekvaliteten mitt største ankepunkt mot Desire.

Lenke til kommentar

sa noen spica? den vil jeg ABSOLUTT ikke anbefale, den har en gammel android verisjon og dårlig samtalekvalitet(dårlig lyd når du snakker i telefonen). du må laste ned enkelte programmer for å utnytte telefonen skikkelig. kommer ikke til å vare så lenge...

 

Spica har da like ny Android-versjon som Desire har. Dårlig samtalekvalitet har Desire også, etter min mening er akkurat samtalekvaliteten mitt største ankepunkt mot Desire.

 

Huff han kjære antigoogleer jo en klovn uten egenskaper.

 

Det er godt gjort å påstå at en tlf til 2000kr kontra en til 4000kr varer halve tiden, jeg sitter her og ler :)

 

antigoogle finn deg en forumside der du kan bidra for dette kan du bare glemme.

Lenke til kommentar

sa noen spica? den vil jeg ABSOLUTT ikke anbefale, den har en gammel android verisjon og dårlig samtalekvalitet(dårlig lyd når du snakker i telefonen). du må laste ned enkelte programmer for å utnytte telefonen skikkelig. kommer ikke til å vare så lenge...

 

Spica har da like ny Android-versjon som Desire har. Dårlig samtalekvalitet har Desire også, etter min mening er akkurat samtalekvaliteten mitt største ankepunkt mot Desire.

 

Huff han kjære antigoogleer jo en klovn uten egenskaper.

 

Det er godt gjort å påstå at en tlf til 2000kr kontra en til 4000kr varer halve tiden, jeg sitter her og ler :)

 

antigoogle finn deg en forumside der du kan bidra for dette kan du bare glemme.

 

Greit at man kanskje vil skape diskusjon med kontroverselle meninger og slikt, men det bør iallefall ha rot i virkeligheten, noe som ikke er tilfelle med denne krabaten. ;)

Det skal vel godt gjøres å finne en bedre touchtelefon enn Spica til ~2000,-.

Lenke til kommentar

ingen som har nevnt desire?, x10?, vivaz? åja de er jo dyre og du vil ikke ha kvalitet...

når du skal kjøpe telefon så er det jo det du bruker masse så da er det kanskje lurt å kjøpe 1 telefon som koster solide 4000kr og holder i over et år enn flere som koster 2000 og holder i et halvt år... du får bare solide ikke smarttelefoner for 2000. vist du SKAL ha en tuoch telefon øk budjettet med 1 eller 2 tusen. har noen kompiser som har dårlige minner med 2000 kroners budsjett på smarttelefoner.

 

sa noen spica? den vil jeg ABSOLUTT ikke anbefale, den har en gammel android verisjon og dårlig samtalekvalitet(dårlig lyd når du snakker i telefonen). du må laste ned enkelte programmer for å utnytte telefonen skikkelig. kommer ikke til å vare så lenge...

 

Det slår deg ikke at det er en grunn til at jeg må holde et visst budsjett? Selvfølgelig er en telefon til 4000 bedre enn en til 2000. Det gjør ikke den prisklassen mer interessant for meg.

Lenke til kommentar

sa noen spica? den vil jeg ABSOLUTT ikke anbefale, den har en gammel android verisjon og dårlig samtalekvalitet(dårlig lyd når du snakker i telefonen). du må laste ned enkelte programmer for å utnytte telefonen skikkelig. kommer ikke til å vare så lenge...

 

Spica har da like ny Android-versjon som Desire har. Dårlig samtalekvalitet har Desire også, etter min mening er akkurat samtalekvaliteten mitt største ankepunkt mot Desire.

 

da gikk jeg vel på feil side og leste :S jeg har en i klassen med desire og 3 med spica har fått låne begge og spica var HELT KLART VERST.

 

sa noen spica? den vil jeg ABSOLUTT ikke anbefale, den har en gammel android verisjon og dårlig samtalekvalitet(dårlig lyd når du snakker i telefonen). du må laste ned enkelte programmer for å utnytte telefonen skikkelig. kommer ikke til å vare så lenge...

 

Spica har da like ny Android-versjon som Desire har. Dårlig samtalekvalitet har Desire også, etter min mening er akkurat samtalekvaliteten mitt største ankepunkt mot Desire.

 

Huff han kjære antigoogleer jo en klovn uten egenskaper.

 

Det er godt gjort å påstå at en tlf til 2000kr kontra en til 4000kr varer halve tiden, jeg sitter her og ler :)

 

antigoogle finn deg en forumside der du kan bidra for dette kan du bare glemme.

 

du får ikke en skikkelig touchtelefon til under 2000 kr det kan jeg bevise siden jeg har hatt så mangen oppgjennom tidene. skal jeg stikke fra dette forumet mener du bare fordi du mener at jeg tar feil? åja du glemte hjernen din på badet, ohhhh

Lenke til kommentar

Tull du får bra telefoner til under 2000,- og det er bedre å glemme hjernen på badet av og til kontra å mistet den helt slik som deg ha ha.

 

Du mener altså feks Desire til 4000,- varer dobbelt så lenge en Samsung Spica til 1800,- da den er dobbel så dyr?

 

Du er virkelig bra dum.

Endret av Just-Me
Lenke til kommentar

de 3 som hadde har allerede kvittet seg med den ;) de prøver å selge den og jeg låner den fåreløpig. og jeg liker den ikke i det hele tatt. det samme gjor ikke de heller. syntes til og med at tatoo er bedre :O

 

ikke bra SMRTTELEFONER OG TOUCHTELEFONER til under 2000 :D

 

hvem trenger vel gjerne har en amd phenom prosessor oppi hodet jeg. øynene bruker grafikkortet GeForce 9800, mimnne er det litt dårlig med bare 4gb xD

Endret av antigoogle
Lenke til kommentar

Syntes du skal slutte å skrive i denne tråden antigoogle da du bare graver din grav dypere. Jeg kjøpte en Spica i vente på Galaxy S og den står faktisk ikke mye tilbake for Desire blant annet. Nå har jeg hatt mange telefoner jeg også blant annet Samsung Jet som fikk terning 6 og Spica er klart bedre etter min mening. Jeg har også fått prøvd godt Desire og den er bra akkurat som Spica men det er Galaxy S som gjelder skal du ha kremen i år ferdig diskutert. En ting er sikker er at prisen på Desire ikke kan forsvares kontra Spica dette blir egentlig bare latterlig så Spica er et kjempekupp.

 

Bilde av skjemen til Desire kontra Samsung Galaxy S og Wave. Her ser man skjermkvaliteten til Samsung :) 4 ganger bedre tro?

post-80037-1274701444,6609_thumb.jpg

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Bilde av skjemen til Desire kontra Samsung Galaxy S og Wave. Her ser man skjermkvaliteten til Samsung :) 4 ganger bedre tro?

Eeeehhh.. Desire faktisk? Ser mer ut som en Iphone for meg. Såvidt jeg vet så er Iphone ikke det samme som Desire     ;)

 

Dette er vel en mer riktig sammenligning: X10 vs Galaxy S vs Desire vs Iphone..

 

 

 

 

 

gsmarena_007.jpg

 

 

 

 

 

Endret av iskaldcola
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man får ikke bra touchtelefoner til under 2000 kr.

 

Bevis: antigoogle har hatt flere, og ingen av dem var bra.

 

Kan du ikke i det minste komme med argumenter som minst én person her kjøper?

 

Så at han har hatt mange mob telefoner skriver han er det da bevis? Jeg har hatt mange jeg også teller ikke dette i såfall som "bevis"? Alt fra Nokia 5800, Jet, Hero,Vivaz og nå Spica i vente på Galaxy S og Spica er den beste av alle jeg har hatt og den ga jeg 1207,- for og det bør da være et bevis på at man kan få veldig bra tlf under 2000,- eller? Den eneste kvalitetforskjellen på Spica og Desire er fordel Desire større skjerm men dårligere i kvalitet så den har slett ikke imponert meg ræva batteritid i forhold også og man ser ikke en skit på skjermen når man tar telefonen ut.

Lenke til kommentar

Bilde av skjemen til Desire kontra Samsung Galaxy S og Wave. Her ser man skjermkvaliteten til Samsung :) 4 ganger bedre tro?

Eeeehhh.. Desire faktisk? Ser mer ut som en Iphone for meg. Såvidt jeg vet så er Iphone ikke det samme som Desire     ;)

 

Dette er vel en mer riktig sammenligning: X10 vs Galaxy S vs Desire vs Iphone..

 

Synd Desire er så håpløs i solys det er der den virkelige forskjellen kommer frem...

 

 

 

 

 

 

 

gsmarena_007.jpg

 

 

 

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Hei

 

Er veldig interisert i å kjøpe Samsung-mobilen, men usikker på hvordan jeg skal gå frem for å benytte meg av dette gode tilbudet.

 

Kan noen beskrive steg for steg hvordan jeg benytter meg av dette tilbudet?

Endret av Fapse
Lenke til kommentar

Det første du må gjøre er å lære deg å skrive interessert. :p

 

Du kan lese litt i denne (klikke her) tråden om akkurat det tilbudet fra telenor (klikk her) .

 

I hovedsak går det ut på at du binder deg opp til et Telenor Super abonnement (får nytt nummer). Når du får telefonen ber du telenor gi deg opplåskoden slik at du kan benytte det gamle, alternativt nåværende simkort i den nye telefonen. Deretter er du nødt til å betale 12 * 59 kroner (regninger), siden du ikke bruker det nye simkortet vil du ikke bli belastet mer enn 59 kroner i måneden, og når 12 måneder har gått kan du bryte det.

 

Kanskje noen Leifer.

Endret av Erratum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...