EspnV Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hei Er nå ferdig med rekrutten på Madla og skal videre på kurs til Sessvollmoen. Etter kurs skal jeg til Ørlandet og tjenestegjøre som Vognfører Havariambulanse og har egentlig fint lite peiling på hva jeg kan vente meg. Har noen noe informasjon angående denne tjenesten? Turnusordninger? Lange arbeidsdager? Mye helgevakter? Feltuker? Takker for alle svar mvh Espen Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 desverre kan jeg ikke svare på dine spørsmål, men kansje du kan svare på mitt. fikk du noe fri etter rekruttskolen på madla? Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 ja jeg fikk det. fik 14 dager ca. mens mange på troppen måtte reise til nytt tjenestested samme dag som rekrutten sluttet. kommer ann på hvilket kurs du skal til, hvor det er og når det starter. håper det var svar Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 jepp konge opprettet også en egen tråd hvor jeg fikk svar etter 6 min :D Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Siden jeg ikke finner noe info selv og kanskje blir valgt ut til havariambulanse etter rekrutten, så stjeler jeg denne tråden uansett om den er gammel! Så har noen noe å si om denne tjenesten? Lenke til kommentar
HOK Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Du får sende en PM til trådstarter. Er nok ferdig med fgtj nå, og sitter med en del info. Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Du får sende en PM til trådstarter. Er nok ferdig med fgtj nå, og sitter med en del info. Kunne ikke sendt til meg og? Lenke til kommentar
HOK Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Du får sende en PM til trådstarter. Er nok ferdig med fgtj nå, og sitter med en del info. Kunne ikke sendt til meg og? Trådstarter. Jeg sitter med null info om den tjenesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå