lasse_hansen87 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hei sann. Lurte på å kjøpe meg Red Dead Redemption. Var ute å tittet etter det igår, fant INGENTING. Så lurte på hvor det var å få tak i, helst fysisk butikk.. Bor i Østfold, Sarpsborg. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Prøv på Platekompaniet, dem fikk ihvertfall masse idag vet jeg. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Hvor er det du holder til hen da? Hvilken platekompaniet? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ta deg en liten titt i alle butikker som selger spill. Platekompaniet, Spaceworld, Game, Expert, El kjøp osv. Noen må jo ha det med mindre alle er blitt utsolgt. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Jeg bestillte det på Gamezone på torsdags kvelden, det har vært noe tull med leveransen til PS3 versionen. Gamezone dro selv å hentet det med fly eller noe sånt, dem andre får det ikke før på Torsdag herover hvertfall. Jeg fikk mitt i går Det er fantastisk, prøvde nettopp for ca 5 min siden å finne noen online uten hell. Spillet er dritbra, masse å gjøre og det er veldig artig. Jeg er veldig glad for at Gamezone gjorde såpass slik at kundene skulle få spillet så nærme release som mulig Endret 23. mai 2010 av Jimmarn Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg har vært i ALLE butikker som selger ps3 spill, osv her nede... INGEN har spillet. Da mener jeg ingen. Mange av de er utsolgt, andre har ikke fått det inn i hele tatt. GameStop butikkene (2stk) har hatt to stykk inne, begge var forhåndsbestilte. Noen som vet hvorfor det ikke er å skaffe noe sted. Var i sverige idag, ingen der hadde det heller... hmm Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Det har vært problemer med leveranse til hele skandinavia, som sagt, nettbutikker også har ikke fått det inn, men Gamezone hentet spillet selv med fly til de som hadde forhåndsbestillt Limited Edition. Så antageligvis vil du nå ikke kunne få tak i spillet før på torsdag. Endret 23. mai 2010 av Jimmarn Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Det er noe merkelig uansett, det virker som forskjellige kjeder får spill via forskjellige kanaler. F.eks. når jeg skulle ha Pokemon Heartgold, dro jeg til elkjøp på releasedato. Helt tomt i hyllene. Spurte i kassa, han sa det var forsinket en uke fra leverandøren, og det gjaldt alle spillbutikker. Så jeg tråla tvers over byen til Magasinet, og der hadde både Platekompaniet og Spaceworld spillet inne. Samme med Alan Wake. Elkjøp og Gamestop sa de var forsinket noen dager, men Spaceworld hadde det jaggumeg. Og jeg bor i Drammen, ikke akkurat bygda. Endret 23. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Nei da skjønner jeg hvorfor ingen butikker har det.. Tragisk. hehe Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Flere butikker ser ut å ha PS3 versjonen. Platekompaniet virker å ha Limited Edition til 360. Jeg har også bestilt Limited Edition til 360 nå og håper å ha det i kassa om maks 2 dager. Blir en fin helg Endret 25. mai 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ser ut som det er utsolgt over hele Oslo. Noen som vet om butikker i Oslo som har det? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Kan svare med at det er noen få butikker her i Østfold som har spillet, ihvertfall på ps3 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Fikk Limited Edition til 360 i går, herlige saker Endret 28. mai 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Noen som har noen anelse om noen har PS3-versjonen inne i fysisk butikk i Stavanger/Sandnes-området? Har lyst til å plukke det opp i morgen om mulig og ha noe å spille frem til ferien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå