Gå til innhold

Kjøpe Red Dead Redemption, hvor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestillte det på Gamezone på torsdags kvelden, det har vært noe tull med leveransen til PS3 versionen. Gamezone dro selv å hentet det med fly eller noe sånt, dem andre får det ikke før på Torsdag herover hvertfall. Jeg fikk mitt i går :D Det er fantastisk, prøvde nettopp for ca 5 min siden å finne noen online uten hell.

Spillet er dritbra, masse å gjøre og det er veldig artig.

Jeg er veldig glad for at Gamezone gjorde såpass slik at kundene skulle få spillet så nærme release som mulig :)

Endret av Jimmarn
Lenke til kommentar

Jeg har vært i ALLE butikker som selger ps3 spill, osv her nede... INGEN har spillet. Da mener jeg ingen. Mange av de er utsolgt, andre har ikke fått det inn i hele tatt. GameStop butikkene (2stk) har hatt to stykk inne, begge var forhåndsbestilte. Noen som vet hvorfor det ikke er å skaffe noe sted. Var i sverige idag, ingen der hadde det heller... hmm

Lenke til kommentar

Det har vært problemer med leveranse til hele skandinavia, som sagt, nettbutikker også har ikke fått det inn, men Gamezone hentet spillet selv med fly til de som hadde forhåndsbestillt Limited Edition.

Så antageligvis vil du nå ikke kunne få tak i spillet før på torsdag.

Endret av Jimmarn
Lenke til kommentar

Det er noe merkelig uansett, det virker som forskjellige kjeder får spill via forskjellige kanaler. F.eks. når jeg skulle ha Pokemon Heartgold, dro jeg til elkjøp på releasedato. Helt tomt i hyllene. Spurte i kassa, han sa det var forsinket en uke fra leverandøren, og det gjaldt alle spillbutikker. Så jeg tråla tvers over byen til Magasinet, og der hadde både Platekompaniet og Spaceworld spillet inne.

Samme med Alan Wake. Elkjøp og Gamestop sa de var forsinket noen dager, men Spaceworld hadde det jaggumeg. Og jeg bor i Drammen, ikke akkurat bygda.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Flere butikker ser ut å ha PS3 versjonen. Platekompaniet virker å ha Limited Edition til 360.

Jeg har også bestilt Limited Edition til 360 nå og håper å ha det i kassa om maks 2 dager. Blir en fin helg :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...