Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan tisse på seg på vilje?

Gjest Nysgjerrig

Anbefalte innlegg

Gjest Nysgjerrig

Noen tisser på seg uansett hvor de er, hvordan klarer de det? Jeg har prøvd for moroskyld å tisse på meg i senga, noe som gikk dårlig. Hvordan klarer man å tisse seg ut når man ikke klarer å late vannet når jeg må på do engang? Sliter med inkontinens så det renner av meg når jeg selv ikke aner det, men noen ganger rekker jeg ikke fram til toalettet, men når jeg liksom vil tisse på meg, så klarer jeg det ikke. Hvorfor ikke? Jeg er jente om det har noe å si. er ubehagelig å ikke ha styring, vil liksom vite når jeg må på do og ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen tisser på seg uansett hvor de er, hvordan klarer de det? Jeg har prøvd for moroskyld å tisse på meg i senga, noe som gikk dårlig. Hvordan klarer man å tisse seg ut når man ikke klarer å late vannet når jeg må på do engang? Sliter med inkontinens så det renner av meg når jeg selv ikke aner det, men noen ganger rekker jeg ikke fram til toalettet, men når jeg liksom vil tisse på meg, så klarer jeg det ikke. Hvorfor ikke? Jeg er jente om det har noe å si. er ubehagelig å ikke ha styring, vil liksom vite når jeg må på do og ikke.

Prøv å tenk over om du ikke klarer late vannet fordi du tenker på det, er nervøs etc. Har selv opplevd at jeg ikke klarer tisse når jeg er nervøs. Prøv å slappe av i hele kroppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...