Majja Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Heisann! Jeg skal kjøpe meg ny mobil. Jeg vil gjerne ha en litt "fancy" en, surfe litt på nett i tillegg til de vanlige tingene. Tar også endel bilder, så jeg ønsker ett bra kamera. Har per dd SE W995. Touch-screen vil jeg ha, og altså ett bra kamera og ellers ting som kan være "kjekt å ha, men ikke ett must" Og så må en jo se litt kul ut, utseende betyr jo noe Noen av dere som har noe tips til meg? Jeg har tittet litt på HTC, spes Hero. Er denne er grei tlf for meg, tror dere? Erfaringer? Jeg har Netcom, og skal holde meg til de av diverse grunner. Noen forslag på abb som kan lønne seg? Jeg er litt grønn på dette, ettersom jeg ikke har hatt slik type tlf før. Så takker for all hjelp Lenke til kommentar
elcurry Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Det finnes et superdupergodt alternativ for øyeblikket. Ble rent sjokkert når jeg kom over dette før i dag og skal kjøpe noen Heroer selv. Ikke la deg skremme av Telenorabo og binding, da du kan bryte bindingen eller evt betale aboet ved siden av og få tlf låst opp. Tviler på at du finner den til lavere pris enn 909kr totalt i allefall telehuset Forøvrig ikke ment som en reklame, er ikke fan av telehuset men den prisen er helt latterlig. Eventuelt om du vil ha en nyere HTC så kan jeg på det varmeste anbefale Desire, og Legend er heller ikke så dum. Endret 22. mai 2010 av elcurry Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1230801 Lenke til kommentar
Majja Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Det finnes et superdupergodt alternativ for øyeblikket. Ble rent sjokkert når jeg kom over dette før i dag og skal kjøpe noen Heroer selv. Ikke la deg skremme av Telenorabo og binding, da du kan bryte bindingen eller evt betale aboet ved siden av og få tlf låst opp. Tviler på at du finner den til lavere pris en 909kr totalt i allefall telehuset Forøvrig ikke ment som en reklame, er ikke fan av telehuset men den prisen er helt latterlig Oj, det var jo litt av en pris ja!! Casen er at jeg har kjørt over tlf min Med litt hjelp fra 2-åringen her.. Og jeg har fortsatt noen mnd binding fra Netcom. Men jeg tenkte at jeg kunne legge i noen kr, og kjøpe en ny og bedre tlf istedet for å få tilsendt en ny W995. Men kanskje det rett og slett lønner seg å kjøpe meg ut av Netcom da. Evt få en ny W995, slik forsikringa mi gir meg, og selge den.. ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det kan jo være lurt, Majja. Må si HTC er spesiellt, men utrolig kult. Har du ikke hatt en HTC før, vil du oppdage noe helt nytt. Jeg ble i hvert fall overrasket da jeg kjøpte min HTC Touch Diamond 2. Det er ikke likt Nokia eller Sony Ericsson på noen måter. Alt er annerledes, og du har en mobil ikke så mange andre har. Kameraet på Hero er vel ganske så OK. Vil du ha et godt kamera bør du vel ta en titt på HTC HD2. Lenke til kommentar
Majja Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1230801 Takk for den, nå ble jeg bare enda mer betenkt og forvirret!! Haha :!: Lenke til kommentar
Majja Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Det kan jo være lurt, Majja. Må si HTC er spesiellt, men utrolig kult. Har du ikke hatt en HTC før, vil du oppdage noe helt nytt. Jeg ble i hvert fall overrasket da jeg kjøpte min HTC Touch Diamond 2. Det er ikke likt Nokia eller Sony Ericsson på noen måter. Alt er annerledes, og du har en mobil ikke så mange andre har. Kameraet på Hero er vel ganske så OK. Vil du ha et godt kamera bør du vel ta en titt på HTC HD2. Vet du noe om hvordan kameraet på Hero er i forhold til feks Samsung Spica er?? Prisen har selvfølgelig mye å si for meg, som i utgangspunktet ikke har penger til å kjøpe ny tlf nå HD2 er vel endel dyrere enn Hero?? Jeg prøver å surfe meg litt gjennom sider og bli klokere, men det er så mye at jeg bare blir mer forvirret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå