Retromic Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 forventer ikke så mye av noen egentlig. mener det jeg mener, og sånn er det. ærlighet varer lengst, er det ikke det dem sier? tro har jeg ikke, kun på meg selv og at vi kommer fra apene. noe hele midtøsten bekrefter daglig. og etter en utskjelling med ord som potet, hvite dritt osv osv, er det ikke jeg som er rasist ved og si noe tilbake ellers er det ikke så mye mer jeg gidder og skrive her.. prekes. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hei og velkommen til forumet Nettikette er lurt å lese det er også Retningslinjenene for forumet. Lenke til kommentar
Retromic Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Det har jeg lest, og har holdt meg til det som står? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 tro har jeg ikke, kun på meg selv og at vi kommer fra apene. noe hele midtøsten bekrefter daglig. vet dette er off topic, men vil du utdype? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå