r2d290 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Heisann. Har et fryktelig irriterende problem. Snakker med ei veninne på MSN ganske ofte, og flere ganger skjer det at meldinger hun sender ikke mottas, hvilket ofte fører til unødvendig "pinelig stillhet"... Hun bruker vanlig MSN på windows, jeg har prøvd både MSN i windows, samt flere klienter i Ubuntu. I begge tilfellene har det skjedd flere ganger at meldinger ikke blir mottatt hos meg. Det er bare hun jeg har dette problemet med, og hun mener hun ikke har opplevd noe tilsvarende med andre hun snakker med. Finnes det noen måte å feilsøke problemet på? Evt installere et program ved siden av msn på en eller begge pc-er som dobbeltsjekker om meldinger er mottatt? Lenke til kommentar
LinneaKu Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Prøv å endre port på MSN. Bruker du router? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 om du sender linker så skjer det ofte! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Begge bruker siste utgave av Windows Live Messenger? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Vet ikke hvilken port. Sansynligvis standard. Bør denne åpnes i router kanskje? Gjelder ikke linker Er usikker på om hun har den helt nyeste, men begge har vel en relativt ny en vil jeg tro. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Var det port som var problemet, så burde det jo være konstant problem for hver eneste melding. http://windowslivehelp.com/solution.aspx?solutionid=d9f3cfbb-98f2-4bd6-8db3-a269cdd9e4d8 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 MSN bruker jo ein haug av porter? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ja den velger ofte etter hva som er ledig. Men noen nøkkelporter må være der. http://support.microsoft.com/kb/927847 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå