Retromic Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Ååå! S var på internett og kikka og fant ett supersalg på komplett!!!! nå har vi straks masse nye elektroniske duppedingser oppfordrer alle til og ta en titt!! Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 hva med å dele en link med oss andre til dette supertilbudet ditt? Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Bare trykk på det banneret der det står Hardware til hyggelige priser. GTX470 til 2595kr, hmmmm... Lenke til kommentar
Retromic Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 jeg håpet muligens mennesker var teknologiske nok til og kunne navigere seg rundt på siden for og finne tilbudene, de er synlig med en gang man kommer inn.. mener og tro vi får denne straks BenQ 24" LED Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 jeg håpet muligens mennesker var teknologiske nok til og kunne navigere seg rundt på siden for og finne tilbudene, de er synlig med en gang man kommer inn.. mener og tro vi får denne straks BenQ 24" LED Hadde folk vært av en slik karakter du nevner hadde dette forumet vært tomt for innlegg. :!: Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Spør igjen jeg, hvor er supersalget ditt? Du henviser til ett salg som er oppe å går hver eneste uke... Med litt varierende tilbud fra tid til annen... *Irono på* Hadde folk på dette forumet sett ett par poster lengre ned å sett tråden fra komplett om tilbud så ville aldri denne tråden ha funnet sted *Ironi av* Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Supersalg var det da jeg kjøpte dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=494699 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=494698 for 399,- pr stk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå