aksfred Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Lurte bare på om det er mye trekk for ikke å bli ferdi med innleveringa til eksamen! Jeg ble ferdi å kladde, men ble ikke ferdi å føre det inn. Å jeg leverte jo med kladden. Noen som vet om det er mye trekk eller? Er litt nervøs Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Lurte bare på om det er mye trekk for ikke å bli ferdi med innleveringa til eksamen! Jeg ble ferdi å kladde, men ble ikke ferdi å føre det inn. Å jeg leverte jo med kladden. Noen som vet om det er mye trekk eller? Er litt nervøs Ja det trekker ned. Ikke kladd neste gang... EDIT: Kanskje litt negativ tilbakemelding fra meg. Det kommer nok til å trekke noe ned hvis kladden din er rotete. I verste fall kan det hende sensoren ser bort fra kladden og bare ser på innføringen, men det tviler jeg på. Skriv heller en bra disposisjon og tenk gjennom hvordan du skal strukturere teksten istedet for å kladde. Endret 22. mai 2010 av bjelleklang Lenke til kommentar
aksfred Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 aahh.. Vet berekna feil tid.. fikk nesten sjokk! Lenke til kommentar
aksfred Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Lurte bare på om det er mye trekk for ikke å bli ferdi med innleveringa til eksamen! Jeg ble ferdi å kladde, men ble ikke ferdi å føre det inn. Å jeg leverte jo med kladden. Noen som vet om det er mye trekk eller? Er litt nervøs Ja det trekker ned. Ikke kladd neste gang... EDIT: Kanskje litt negativ tilbakemelding fra meg. Det kommer nok til å trekke noe ned hvis kladden din er rotete. I verste fall kan det hende sensoren ser bort fra kladden og bare ser på innføringen, men det tviler jeg på. Skriv heller en bra disposisjon og tenk gjennom hvordan du skal strukturere teksten istedet for å kladde. Kladden er ikke rotete i hele tatt.. Den er fin og strukturert, med alle oppgavene i rett rekkefølge Endret 22. mai 2010 av aksfred Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Fra rettledningen vi fikk utdelt: "Dersom sykdom eller annen rimelig grunn er årsak til at du ikke rekker å fullføre besvarelsen din i løpet av den fastsatte tiden, kan du levere inn kladdeark sammen med besvarelsen. Skolen vil da legge ved en uttalelse som forklarer situasjonen til sensorene. Sensorene kan da betrakte kladdearkene som fullgod del av besvarelsen. Dersom du ikke rekker å føre inn alt, kan ikke eksamensvaktene nekte deg å legge ved kladden. Det blir opp til sensorene å vurdere om kladdearkene skal vurderes som fullgod del av besvarelsen." Med andre ord - du taper ikke noe på det. Hvis du kan skylde på f.eks. pollenallergi ville jeg tatt kontakt med skolen med en gang og sagt dette, så kan du prøve å sikre at det teller like mye. Forøvrig anbefaler jeg deg å kladde på innføringsark hvis du skal kladde hele oppgaver, for da kan du i verste fall levere inn disse. Gjør dette der jeg vil gå gjennom hele oppgaven fordi jeg er litt usikker, og ikke ødelegge besvarelsesarkene. I tillegg bruker jeg et blankt ark til masse mellomregninger jeg må dobbeltsjekke og å notere ned tall og formler jeg vet at jeg kommer til å trenge. Lenke til kommentar
aksfred Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg kan jo høre med læreren om jeg kan få lurt inn at det var pga pollenallergi, jeg har jo faktisk pollenallergi og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå