Sigben Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Jeg ønsker å utvikle mine fotoferdigheter, så da er jo dette forumet supert! Ønsker konstruktiv kritikk, hva kunne jeg gjort bedre, sånn teknisk? Med farger og kontrast? Her har jeg kun endret farger, kontrast og strl ved hjelp av photoshop. Endret 22. mai 2010 av Sigben Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Hei å velkommen til dette forumet Denne bildekritikk-kategorien har egne regler som du kan lese her: www.diskusjon.no/index.php?showtopic=980130 Endret 22. mai 2010 av b-real Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg syns du har komponert begge to upåklagelig bra - men siden begge har dominerende bakbelysining hadde kanskje det hjulpet å lyse forgrunnen opp bitte litt. Ville vel også sett på hvitbalanse, kontrast og fargemetning. Bildene fremstår nå som litt "flate". Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Ah! Disse var koselige! Liker begge bildene godt, men forgrunnen gjør at jeg trekkes mest mot bilde #1. Kanskje kunne det gjort seg med ørlige mer tegning i himmelen, men med den tynne bydeskarpheten syns jeg ikke dette gjør så altfor mye. På min skjerm er kanskje forgrunnen (og de fremtidige lammelårene) litt mørke? Jeg ville forsøkt å løfte det ørlite grann i etterbehandling. Ellers pene bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå