NeEeO Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hei, er det noen som vet om noen gratis samtale recorder? jeg håper på svar fort. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Recaller er fri programvare. (Ja, jeg håper du av denne linken ser problemet med spørsmålet ditt.) Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 For å ta opp en samtale må du huske å si ifra til den andre personen. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Recaller er fri programvare. (Ja, jeg håper du av denne linken ser problemet med spørsmålet ditt.) Men det er install fil, skal jeg bare putte den i mobilen? For å ta opp en samtale må du huske å si ifra til den andre personen. Jaja, den er bare for å huske ting. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Men det er install fil, skal jeg bare putte den i mobilen? Det er her du må tenke deg om et par ganger. Recaller er en applikasjon til min telefon. Lenke til kommentar
jic Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Recaller er fri programvare. (Ja, jeg håper du av denne linken ser problemet med spørsmålet ditt.) Men det er install fil, skal jeg bare putte den i mobilen? For å ta opp en samtale må du huske å si ifra til den andre personen. Jaja, den er bare for å huske ting. Hvilken mobil tlf har du? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Recaller er fri programvare. (Ja, jeg håper du av denne linken ser problemet med spørsmålet ditt.) Men det er install fil, skal jeg bare putte den i mobilen? For å ta opp en samtale må du huske å si ifra til den andre personen. Jaja, den er bare for å huske ting. Hvilken mobil tlf har du? Pappa skulle egentlig ha den han har Nokia N82, mens jeg har Sony ericson K810, jeg kan ha den også om den funker på min Mobil. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Recaller er fri programvare. (Ja, jeg håper du av denne linken ser problemet med spørsmålet ditt.) Men det er install fil, skal jeg bare putte den i mobilen? For å ta opp en samtale må du huske å si ifra til den andre personen. Jaja, den er bare for å huske ting. Hvilken mobil tlf har du? Pappa skulle egentlig ha den han har Nokia N82, mens jeg har Sony ericson K810, jeg kan ha den også om den funker på min Mobil. Så? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå