Demonfudge Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Kjører jeg i Oslo så ender det med at jeg dreper folk. Sist jeg kjørte der ble jeg stoppa av purken og det var hakket unna før jeg fikk 2 prikker og ble 5000,- fattigere. Men det skal kødderinges i natt hvertfall. Neida. (Joda) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg er med, biff er for digg til at jeg kan la muligheten gå fra meg! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Fire forummedlemmer, 1500g biff, 8 liter øl og fem timer senere var vi ferdige. Hyggelig var det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Når du skriver 1500g biff så høres det grusomt mye ut Men veldig koselig indeed,takker for en strålende aften! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Agreed. Det var veldig hyggelig. Jeg visste ikke helt hva jeg hadde i vente da jeg skulle møte tre voksne menn fra internett, men det var morsomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det var veldig koselig, dette må så absolutt gjentas. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Steakers skal garantert igjenbesøkes ja ^_^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 buu! jeg ville også! men er ikke i norge før i midten av juni Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Du får gi lyd ifra deg når du er i Norge Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hei Gisle! Har vært offline ein periode,kunne kanskje kommet meg nedover..Har jo litt reisetid men,fekk vite om eit utdrikningslag som eg var invitert i den helga,og har plenty av folk der eg kunne overnattet.Og da hadde nok det ordnet seg meg barnevakt også.Men,fekk invitasjonen litt seint :/ Men,kanskje neste gang.Liker egentlig ikkje Tigerstaden men,med godt selskap (folk,mat og drikke) så overlever eg noen dager om gangen.. Hehe..Ikkje rart du ikkje svarer på SMSene mine lenger..Sender jo framleis til 2007 nummeret ;)Trur eg skal sjekke kven som mottar mine "bizzare" tekstmeldinger.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Hei Gisle! Har vært offline ein periode,kunne kanskje kommet meg nedover..Har jo litt reisetid men,fekk vite om eit utdrikningslag som eg var invitert i den helga,og har plenty av folk der eg kunne overnattet.Og da hadde nok det ordnet seg meg barnevakt også.Men,fekk invitasjonen litt seint :/ Men,kanskje neste gang.Liker egentlig ikkje Tigerstaden men,med godt selskap (folk,mat og drikke) så overlever eg noen dager om gangen.. Hehe..Ikkje rart du ikkje svarer på SMSene mine lenger..Sender jo framleis til 2007 nummeret ;)Trur eg skal sjekke kven som mottar mine "bizzare" tekstmeldinger.. Dæven der var en gammel traver som en ikke har hørt Jeg tror nok den går rett til chess.no sitt intet med det nummeret,nye finner du ovenfor her i tråden I guess. Får tipse deg neste gang det skjer noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå