qiny Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Når jeg skal trykke på en andresse så kommer det av og til noe tall foran også står det "not found". Er det noen av dere som vet hva som er årsaken til dette? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 404 not found - selvforklarende? Siden ble ikke funnet. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 muligens fordi du har skrevet feil i adressefeltet, eller om det er en link at det er en feil i linken. Lenke til kommentar
Automatikeren Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 http://www.404errorpages.com/ Lenke til kommentar
qiny Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 http://www.404errorpages.com/ Men halo folkens??? jeg skjønner at den ikke finner siden. men når jeg har vært på de sidene tidligere!!! hvorfor funker det ikke nå lenger??? er det p.g.a nettverket vårt? eller at man ikke har lov til å komme på den siden i norge? hva er det????? Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Siden eksisterer vel ikke lenger.. det er ikke noen selvfølge at selv om den har eksistert vil den være tilgjengelig for alltid... alt varer ikke evig, selv ikke på internett. Det kan jo alltids hende at serveren siden var på har krasjet og at siden vil dukke opp igjen etterhvert, men det er ikke sikkert. Høres ut som den er borte for godt. Sålenge får du ta på deg ventebuksene og håpe på det beste.. Endret 22. mai 2010 av mg_martin Lenke til kommentar
qiny Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Men du? Vet du hvordan jeg kobler pc'n til tv???? Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) *** EDIT: Jeg fant det ut selv, Endret 22. mai 2010 av battlefield Lenke til kommentar
qiny Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Var ikke det litt uprofesjonelt av deg? Det er ikke alle som er så like tekniske på nivået ditt. Så det er ikke så unormalt å spørre om hvordan man kobler en pc til en tv. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg sier bare at du må opprette en egen tråd. Shoo shoo, gå å lag en ny tråd! Lenke til kommentar
qiny Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Det var ikke deg jeg svarte til egentlig Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Men du? Vet du hvordan jeg kobler pc'n til tv???? Du har fått svar på ditt opprinnelige spørsmål om hva 404 not found betyr. Hvordan du kobler pc-en til tv-en kan du opprette ny tråd om Denne settes som løst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå