billywillie Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Kjører win7 64 bit. Problemet er at maskinen bare finner et kamera når jeg kobler til firewire porten. Kamera den finner er et sony hdr-hc9e. Jeg har også et canon xl1s og panasonic dv kamera men med disse skjer det ingen ting når jeg kobler til 1394 inngangen. Noen som har gode tips. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Prøver litt forsiktig igjen. Ingen som har tips! Lenke til kommentar
se# Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Prøver litt forsiktig igjen. Ingen som har tips! Egentlig ikke, men siden ingen andre svarer... Jeg har ikke brukt kamera mot 1394, men har av og til hatt problemer med overivrige program som følger med (stillbilde) kameraer og tar over USB-porten. Så mitt spørmål er om du kan ha installert noe, for eksmepl programvare fra Sony som kan ødelegge når du kobler til andre kameraer. Edit: Søkte litt på google og det er masse spørsmål der om win7 64bits og Firewire kompatibilitet. Fant derimot ikke så mange gode svar, men du kan jo sjekke denn linken: http://forums.techarena.in/operating-systems/1322671.htm Endret 26. mai 2010 av se# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå