Gå til innhold

[AoC]Fortsatt for få quests?

Anbefalte innlegg

Hei

Er snart ferdig med å levle en assassin som i starten gikk veldig greit. Men når jeg begynte å nærme meg 60 skortet det litt med quests, men jeg kom meg over den kneika. Når jeg kom opp på 68 var jeg helt tom for quests, da mener jeg helt tom for quests jeg kan gjøre solo eller i gruppe med 1 eller 2 til. Men jeg hadde 3 "gratis levels" som fikk meg opp på 71, slik at jeg kunne pløye igjennom Keshatta. Men her holdt quests kun til 74, sammen med noen quests i Atzels. Her stoppet det igjen helt opp med quest og jeg måtte bruke enda en "gratis level". Som 75 kunne jeg starte i Tarantia Noble District, men her er mobs fortsatt 78+ noe som gjør ting .ikke solovenlig. Det samme er quests i Keshatta, oransje eller røde. Og det er på ingen måte nok quests til at jeg kan queste meg til 80. Selv om jeg får gjort alle dungeonquests må jeg faktisk grinde xp for å nå 80.

Jeg trodde dette skulle fikses jeg. Men nå har jeg brukt fått 4 levler gratis, men mangler fortsatt masse innhold for å komme meg opp til 80 på en "riktig" måte...

Skuffaaaaa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehh du mangla quests fra lvl 60 og oppover? Regner med du har gjort deg helt ferdig i E Mountains og deretter Ymirs pass(EM fra lvl 50-56-Ymirs Pass fra 54-60++) og dungeonen(lvl 57-64 for quets og gear) AoK. Jeg har nå 9 chars i gamet og har da aldri hatt noen problemer med lite quests opp til lvl 60++ fra lvl 50. Og på lvl 60 så får du jo en god del quests i Atzels App, og deretter går ferden videre til Thunder River der du også får en del quests så du burde klare deg til rundt 68-69 Før du kan ta turen til Atzels igjen, får så og reise til Khesatta og gjøre mange quests der. Og fra lvl 73+++ så starter du og få en del grp quests i Kheshatta, starter vel med Scropion Cave, Caravan Raiders Hideout også Onyx der du får mange queste, godt over 10 stk fra lvl 74-80. Runndt den lvlene så får du også grp quests i Atzels App, da mange quests i Atzels Fortresse. Tarantia Commons starter fra rundt lvl 75 og varer opp mot lvl 80. Er også 3, en solo og 2 elite dungesons der også som du kan gjøre for gear og quests. Og fra lvl 76 så åpner resten av questene seg av alle slags raid quester til alt av quests som er igjen så og si. Så da kan du gjøre Slaughterhouse Cellar i Thunder River der du får rundt 7 quests.

Husk også og stikke innom Conan i Noble Tarantia, han gir deg også en rekke quests fra lvl 70-80.

Så jeg syntes egentlig ikke det er så stor quest mangel i spillet nå lengre, en det var i starten av spillet.

Lenke til kommentar

Har gjort alle soloquests i Eg.Mountain, Ymirs Pass, Thunder River, Atzels, Keshatta. Har ikke gjort alle gruppequests i sonene, men har gjort over halvparten, dvs. at det ikke er tilstrekkelig med quests som vil utgjøre de 4 levelene jeg har fått gratis. Noble District har jo på det laveste 77 mobs, men som gjerne er gruppert med høyere mobs, så å dra inn dit på lavere level enn 76 er veldig ueffektivt. Det er mulig å drepe ting der, men man må bruke mye tid på å reste og vente på cooldowns.

Har flere kompiser som har levla og de og sier de ikke har hatt noe særlig problem med å levle, men jeg ser bare ikke hvordan jeg på noen som helst måte kan komme meg til 80 uten xp grinds når jeg har fått 4 levler graits, mangler 4 levler, og kun har igjen gruppequests som er oransje eller røde for dungeons i Atzels og Keshatta. Har noen oransje soloquests i Noble District nå, men jeg trenger 2 mill xp for å levle, og det er ikke 20 quests tilgjengelige der.

Så jeg skjønner egentlig ikke hvordan man skal kunne nå 80 uten grinds, foruten at jeg må gjøre absolutt alle dungeons fra Scorpion Caverns og oppover. Men selv da virker det litt snaut ja...

Lenke til kommentar

Har nok utforsket det som er å utforske. Å dra inn i Noble District på 75 er nesten ikke vits, for questsmobs er på det laveste 77, men sjeldent 77 og alene. Dvs. at det på ingen måte er effektivt å queste der. Og det er få quests der, foruten de som er repeatable. Noe som ikke akkurat er gøy.

Er nå på lvl 77 etter å ha måtte gjort repeatables i Noble, men det var kjedelig. Har gjort alle normal quests i Atzles, Keshatta og Noble (utenom ett, men det er oransje og ikke akkurat så solovenlig). Har nå kun gruppequests igjen, men det å få seg gruppe som assassin er ikke akkurat kjempelett. Og det er så og si ingen som gjør gamle dungeons. Så er stuck, igjen. Blir vel å vente på gratis levler igjen da..

Lenke til kommentar

Tja er ikke mange quests i Noble Tarantia, men er en god del quests i Tarantia Commons, godt over 20 quests der hvis man klarer og finne dem alle sammen, og da utenom disse gruppe questene ;) Ellers så kan du ta Villaene i Noble Tarantia, er fem villaer der du kan kjøre gjennom solo. Du har også en solo instance i Thunder River kalt slakterhuset, der får du 7 quests du kan gjøre. Husk også og sjekke innom selveste Conan selv i Noble, han pleier også og dele ut noen quests :)

Ellers, du er 77.. Du kan nå fint starte og bli med på T1 pugs, der får du også xp pluss erfaring og kanskje hvis du er heldig, så får du også litt loot av t1 settet til sinen din ;)

Lenke til kommentar

Sa vel feil ja, mente selvsagt Commons. Uaktuelt å gå tilbake til villaene da, det er bare kjedelig og vil fungere som xp grind det og.

Hvorvidt en 77 Assassin har muligheten til å raide er vel meget relativt, der jeg tror mine sjanser er svært små. Menmen, var gøy så lenge det varte.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...