Footy Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Jeg kjøpte denne disken for en uke siden for å ha en del backup på den, liten, fin og alt bra... Bortsett fra... Etter at jeg har satt i gangn med å overføre mange GB's og forsvinner fra pc'en slå den til sluttt seg over på hva jeg antar er dvalemodus, selv om overføring ikke er ferdig.. Dette resulterer i at overføringen stanser og at jeg ikke lengre kan se den i explorer vinduet. Kobler jeg den fra pc'en og tilbake registrerer pc'en at jeg kobler den til, men jeg kan fortsatt ikke se den. Starter jeg maskinen på nytt derimot så løser alt seg.... hel til det skjer igjen da selvfølelig.. Jeg har prøvd andre USB porter og tittet etter løsninger på nett nett. Jeg kan forresten også ta "safely remove hardware" selv om jeg ikke ser den Noen som har noen tips? Endret 22. mai 2010 av Footy Lenke til kommentar
sofiepett Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Får du den opp i kontrollpanel -> administrative verktøy -> datamaskinbehandling -> Enhetsbehandling? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 jepp, nå i det siste har den bare gått i dvale modus, for å så våkne når jeg beveger på musen. Men den slutter jo fortsatt å overføre når den går i dvale... håpløse greier spør du meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå