World Of Warcraft Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Har de funnet telefonen hans? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Nei, den er ikke funnet. Kombinasjonen av ubehandlet diabetes og noe "gøy" kan ha blitt i meste laget. Det er min teori. Jeg føler det er noe mer, men det du sier har kanskje medvirket. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10007413 "Han synes det er uforståelig at mobiltelefon ikke ble funnet i brorens jakke, sammen med lommeboken og bilnøklene. - Jeg er redd for at noen har tatt mobiltelefonen hans ut av fjellet, for å forvirre politiet, sier Ramberg." Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Han kan vel ha kastet eller mistet moblitelefonen underveis. Kanskje den også dukker opp hos en turgåer utover. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Det kriminelle miljøet i Alta er en av Norges verste, dette vet jeg godt mtp at faren min var ganske blanda inn i det Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Da var telefonen funnet. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10007638 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg er fortsatt spent på om de greier å finne ut noe mer. Jeg tipper uansett at vi ikke får vite spesielt mye mer. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Han har mistet kontrollen. Kan det være narkotikabruk som er årsaken? Nå vet dere hvorfor dere ikke skal prøve hasj. Da går dere over på sterkere stoffer og kan tilslutt ende opp med psykoser. 1 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Politiet og familien håper at Nokia-telefonen kan gi svar på hvorfor familiemannen reiste til Alta 13. november i fjor. har mang en gang blitt frustrert over nokia sine telefoner, men så frustrert at jeg drar til alta for of få ut sinnet har ikke jeg o.O Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 "De" klarte å gjennopprette 95% av dataene fra den romferja som styrta så de klarer nok å få lest de meldingene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Er jo ikke særlig normalt å få 79 anrop på ett døgn, da..han må jo ha drivd med noe merkelig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 "En foreløpig obduksjonsrapport er ventet å være klar fredag." Dette pluss funnet av mobilen tror og håper jeg vil oppklare saken. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Kan man ikke finne ut av anrop ved å sjekke basestasjonene? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jo de har finni ut hvem han har ringt til/hvem som har ringt han, så vidt jeg vet. Men de kan ikke sjekke tekstmeldingene uten å ha telefonen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Er ikke sikker på hvordan han døde Er litt skuffet over det. Trodde den obduksjonen skulle gi litt mer svar. De kom jo ikke fram til noen ting. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 "- Ettersom vi ikke etterforsker dette som en kriminalsak, vil det ikke bli tatt noen nye etterforskningsskritt før vi får den endelige obduksjonsrapporten, legger hun til." De er vist ikke ferdig med obduksjonen. Det som blir spennende er å se rapport etter de har fått ut tekstmeldingene, hvis vi i det heletatt får vite noe om det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Lukter av uoppklart mord , ikke nødvendigvis mordern han snakket med i tlf'n heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå