Hyperio Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Nå må det fremstå som helt feil å ha avsluttet søket etter ham. Han har vel frøset i hjel der oppe fordi mobilen hans tilfeldigvis slo inn på ulike master. Er helt enig i at det var feil å avslutte søket etter han, men det med mobilen var svært merkelig. Er spent på om de finner den og. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Glem det, allerede nevnt. Endret 23. mai 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hyperio fant innlegg fra to og en halv time siden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1230875&view=findpost&p=15689733 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Forrige side... Håper virkelig det er Jarle som er funnet. Både for familiens skyld og oppklaringen av hele mysteriet. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hyperio fant innlegg fra to og en halv time siden http://www.diskusjon...post&p=15689733 Omtaler du ofte deg selv i tredjeperson? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Turgåer fant Jarle Ramberg død Endret 24. mai 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Lurer på hva som skjedde med han.. Noen vet noe, men det kommer sikkert aldri frem. Han var nok ikke helt seg selv. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hyperio fant innlegg fra to og en halv time siden http://www.diskusjon...post&p=15689733 Omtaler du ofte deg selv i tredjeperson? Du er for sein til å ta poenget. (LucarioX redigerte innlegget sitt.) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hyperio fant innlegg fra to og en halv time siden http://www.diskusjon...post&p=15689733 Omtaler du ofte deg selv i tredjeperson? Du er for sein til å ta poenget. (LucarioX redigerte innlegget sitt.) Jeg var litt rask til å poste det jeg trodde var helt ferske nyheter og interessant matriale for brukere og andre lesere av tråden. Det betyr derimot ikke at du trenger å gjøre billige forsøk på å drite ut undertegnede ved å omtale deg selv i tredjeperson og leke smart. Dette er en såpass tragisk sak at man burde greie å holde tull og useriøsiteter unna tråden med repekt for offeret og hans familie. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg prøvde verken å drite noen ut eller leke smart. Jeg prøvde derimot å lage et artig innlegg. Er fullt klar over alvoret i saken så jeg beklager. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Turgåer fant Jarle Ramberg død Det skurrer noe ekstremt! Man finner ikke tilfeldigvis en død person ~timer etter avisoppslag om det, etter at vedkommende (sannynligvis) har vært der i 6 måneder... 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det har vel kanskje vært private leteaksjoner (med påskudd om turgåing) etter alle avisoppslagene. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvordan er det med alle disse mastene han har vært bortom, er det mulig å koble seg på en mast langt unna, hvis man har fri sikt i luftlinje til masta? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Ja, det er sikkert noen hemmelige medlemmer av den hemmelige Illuminati-klanen i Finnmark som har plassert liket i turstien etter avisoppslagene. Men det er jo hemmelig, så regjeringen bruker mange millioner på å dekke over det. Endret 24. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Det er ikke et så veldig stort fjell dette her og folk er jo gjerrige etter nys. Hadde det skjedd noe sånn i min bakgård så hadde jeg også tatt meg en tur. Bare for å se litt.... Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Har hatt litt fritids Dokument Dokumentet er basert på VG sin Hvor er Jarle? Det jeg lurer på nå er: Hvem var personen som var med å lånte sekken fra personen på Stovner? Hvilke basestasjoner var han tilkoblet da Telenor opplyser om at han bytter mellom? Er det kun disse 4 som er nevnt av VG, eller er det flere det er snakk om? Hvorfor han trur han er i Bergen? Hvor er sekken nå? Hvorfor politiet ikke fester lit til at han er observert ved Alta Flyplass Hvorfor han lyver til alle han møter Hvorfor han er redd På tide å sove, 2 timer til jobb, yaargh :S Endret 25. mai 2010 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Han som fant ham kan jo faktisk hatt god, gammeldags flaks - rett og slett. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Håper han ringte alle avisers tipstelefoner før han ringte politiet. Litt penger å tjene der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Setter mine 50 øre på at det er samemafiaen som har tatt han av dage pga. han holdt på å avsløre at de smuglet heroin i reinsdyrhorna sine. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Kombinasjonen av ubehandlet diabetes og noe "gøy" kan ha blitt i meste laget. Det er min teori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå