Bjarnemann Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Har fått meg en fancy HTC Desire nå, og har hørt jeg kan få satt opp FTP med denne. Er ikke helt sikker på hva det er ennå, men slik jeg har fått det presentert høres det veldig praktisk ut. Sånn jeg har forstått det, så bli det en slags trådløs filsynkronisering mellom pcen min, og mobilen. Riktig? Så lurer jeg jo på hvordan jeg gjør dette her da. Har installert Filezilla på pcen, men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Noen her som vet råd? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Om du har FTP-støtte på browseren er det bare å skrive inn serverns lokale IP i adressefeltet og laste ned og opp så mye du orker! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Eh hvordan finner jeg den? Og hvordan får jeg kobla mobilen til? Føler meg litt som prinsessa og prosessoren her nå Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 1. Sett opp FTP på serveren 2. Gå i mobilbrowseren 3. Skriv inn serverens lokale IP (om du er på samme WiFi) 4. Du har FTP om mobilbrowseren støtter dette. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Serveren, det er da pcen min? Øhm, vi har ikke wifi hjemme kanskje jeg bare skal gå for dropbox, det er vel noe av det samme, bare enklere? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 FTP i denne forbindelse er nok ment via bluetooth for filoverføring mellom PC og telefon. Trådløst internett går over WLAN mot en router og ikke bluetooth mot PC. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 What? Det var da faen til meningsløse innlegg du lager. Det er ingen her som er interessert i disse flaggene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå