DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Hei jeg leter etter quickscopere. Heter "Norwegian Quick Scopers" Forkortest til "NqS. Alt i denne clanen dreier seg om quickscope. Håper det er noen som er gode å lage montager. Så vi kan lage noen montager sammen. Kommer til å spille mest SnD og ha clan-fighter. Hvis du vil bli med så skriv PSN din her i tråden. PSN:killing_for_me. Endret 27. mai 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 ser ikke helt poenget, da i min bok så dreier claner seg om clanfights, "altvigjørerenting"-claner.e Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) ser ikke helt poenget, da i min bok så dreier claner seg om clanfights, "altvigjørerenting"-claner.e Clanfight også. (glemte å skrive det) Endret 23. mai 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 skal dere løpe rundt og quickscope alle der også da eller? Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg begynner å bli lei av å høre om denne klanen, ihvertfall å rette på at du ikke greier å få skrevet riktig engelsk. Særlig når jeg ga deg navnet og du legger på en random s som ikke skal være der, gang på gang. NORWEGIAN, IKKE NORWEGIANS! Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg begynner å bli lei av å høre om denne klanen, ihvertfall å rette på at du ikke greier å få skrevet riktig engelsk. Særlig når jeg ga deg navnet og du legger på en random s som ikke skal være der, gang på gang. NORWEGIAN, IKKE NORWEGIANS! sorry da. skal dere løpe rundt og quickscope alle der også da eller? jepp Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Haha, har du fått noen medlemmer ennå? Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Haha, har du fått noen medlemmer ennå? Nei men håper jeg får noen. Edit: snart ferdig med hjemmeside Endret 27. mai 2010 av LEGO_KILLER Lenke til kommentar
NicholasWalker Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Åja, trodde du var med i min klan jeg, men da får jeg bare slette deg fra databasen da... Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 snart ferdig med hjemmeside Få se! Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Åja, trodde du var med i min klan jeg, men da får jeg bare slette deg fra databasen da... Nei. denne her blir det ikke noe av. Siden det ikke blir noen medlemmer. EDIT: jeg lagte denne før jeg ble med i din. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Serious business forstår jeg. Når man har såpass mange medlemmer at man trenger en database for å håndtere alle, er det skikkelige saker på gang. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Serious business forstår jeg. Når man har såpass mange medlemmer at man trenger en database for å håndtere alle, er det skikkelige saker på gang. I hans clan er det bare 3 medlemmer. Lenke til kommentar
NicholasWalker Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg jobber jo enda med siden da, og det er jo ikke noe problem og lage en database til det. Har jo forum som jeg har laget selv og så jeg trenger database. PHP og MYSQL gjør alt så mye lettere... Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Men du jeg kunne ikke ha tegn i navnet. Så derfor står ikke PSN IDet mitt der. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 hæ? Når jeg skulle skrive psn navnet mitt så gjekk det ikke an å skrive dette tegnet _. Og jeg heter jo "killing_for_me" Lenke til kommentar
NicholasWalker Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 hæ? Når jeg skulle skrive psn navnet mitt så gjekk det ikke an å skrive dette tegnet _. Og jeg heter jo "killing_for_me" Har fiksa det, prøv og logg inn.. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 hæ? Når jeg skulle skrive psn navnet mitt så gjekk det ikke an å skrive dette tegnet _. Og jeg heter jo "killing_for_me" Har fiksa det, prøv og logg inn.. okh Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Blir det noe av det jeg så på forumet?? FORUM > WeEx > SPELE TIDER. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå