Ivittie Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hei. Problemet er altså at hver for å kunne spille enkelte spill som Far Cry 2, Just Cause 2 og Fallout 3 må jeg reinstallere driveren til skjermkortet. Dette må jeg gjøre etter hver oppstart. Kortet er et ASUS GTX 470 og jeg bruker de nyeste driverne fra NVIDIA.com. CPU-en er i5 750 @ 3.1 GHz, 4 gb ram, om det skulle være relevant. Er dette et problem som noen kjenner til og som kanskje vil blir fikset med de neste driverne fra NVIDIA? Takk for svar. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 hei. prøv å avinnstallere driverene, så start opp i safemode og kjør driver sweeper. start så opp vanlig og innstaller den nye 257.15 fra nvidia. finner den i beta seksonen på nvidia.com. så restarter du. og prøver Lenke til kommentar
Ivittie Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 hei. prøv å avinnstallere driverene, så start opp i safemode og kjør driver sweeper. start så opp vanlig og innstaller den nye 257.15 fra nvidia. finner den i beta seksonen på nvidia.com. så restarter du. og prøver takk for tipset, men problemet er der fortsatt.. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå