Gå til innhold

Kjøp av iPod Touch i USA - ladespørsmål?

Anbefalte innlegg

Reiser til USA om en måned, og har tenkt til å kjøpe meg en iPod Touch og et bra headset når jeg er der. Lurer på hvordan det er med kjøp av iPod Touch fra USA, med unntak av garantimessig. Hvordan blir det når jeg kommer hjem og iPoden skal lades? Følger det med USB-kabel så man bare kan lade den med PC-en her hjemme? Og jeg har fra en tidligere iPod en USB-kabel som går inn i en stikkontakt slik at jeg kan lade med vanlig strøm, kan denne brukes uten problemer på en amerikansk iPod Touch også?

Takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan nesten garantere at det går bra. Sjekk alle strømadaptere du har. 99,9 har påskriften 100-240V på seg. Det er sjelden at en strømforsyning ikke støtter alle land.

Men jeg tviler på at du får noe annet enn en USB-kabel. Har i hvert fall ikke jeg fått til de iPodene jeg har kjøpt.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Hvis iPod Touch bruker samme type kabel som eldre iPods, noe jeg regner med, så går det fint ja. Står 100-240V på den stikkontakten jeg har.

Får nok bare USB-kabel ja, men jeg har som sagt en eldre stikkontakt (en plugg med stikkontakt der man plugger inn en USB-kabel så kan man lade via vanlig strøm) fra den aller første iPoden jeg kjøpte. Siden den gang har bare jeg også fått med USB når jeg har kjøpt ny iPod.

Men takk, problem solved! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...