TuNsBeRg Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hei og Hopp! JEg har kjøpt ny trådløs router etter den andre gikk i stykker. Jeg prøver å sette det opp og alt går fint til jeg skal skrive inn passordet til routern siden den sier at det fant ut av at jeg hadde et passord fra den tidligere routeren(antaklig) Men jeg husker ikke passordet så jeg trykker på glemt passord, da kommer det opp et bilde der det står at jeg skal resette routeren til fabrikkinstillinger, da antar jo jeg at jeg skal enten skrive inn et nytt passord som jeg finner på eller at passordet blir slettet. Jeg venter i tredve sekunder og så trykker jeg på neste i installasjons veiviseren. Men da kommer jeg tilbake i samme vinduet hvor jeg skulle skrive inn passordet til routern. Derfor lurer jeg på om noen har noen tips til hva jeg kan gjør om det er noe galt med routeren eller om det bare jeg som misforstår greia.. Takk til svar! Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hvilken ruter har du nå? Merke? Å resette tilbake til fabrikkinstillinger innebærer som regel å trykke inn en knapp bak på ruteren. Har du gjort det? Lenke til kommentar
TuNsBeRg Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Hvilken ruter har du nå? Merke? Å resette tilbake til fabrikkinstillinger innebærer som regel å trykke inn en knapp bak på ruteren. Har du gjort det? Jeg hadde Netgear og nå er det d-link, ja jeg presset inn på bak på routeren med en penn. Lysene på routeren svarte som det stod. men ingen ting skjedde på veiviseren. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Stort sett alle nye routere er satt opp med ett default passord. Hvis du leser manualen så finner du nok henvisning til hvor du kan finne dette passordet. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Default for min d-link er Brukernavn: admin Ikke noe passord. Endret 22. mai 2010 av insolvent Lenke til kommentar
TuNsBeRg Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Default for min d-link er Brukernavn: admin Ikke noe passord. Jeg brukte den cd'en som fulgte med, men det funket ikke så jeg brukte nettet og admin som du sier. Det funket flott etter litt trolldom så fungerer nettet igjen.! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå