Spartan Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Disse fokuseringshastigene må man ta med en klype salt da man er avhengig av brukbartlys på de fleste speilrefleks for å fokusere i det hele tatt. Mange kompaktkameraer er i så fall raskere fordi de ofte har fokuslys som hjelper, mens speilrefleks har mye bedre isoegenskaper dersom lyset svikter. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Leica M9 har heftige kvaliteter, men koster en smule mer.. Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Men hvor gode bilder tar et Panasonic ZX1 sammenlignet med Ixus, samme omtrent? Lenke til kommentar
se# Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Disse fokuseringshastigene må man ta med en klype salt da man er avhengig av brukbartlys på de fleste speilrefleks for å fokusere i det hele tatt. Canon oppgir -0.5 EV som AF-grense og Nikon -1, begge deler er ganske mørkt, men jeg er enig i at autofokusen fungerer bedre i godt lys. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2010 Meeeeeeeeen, vil ikke et E-PL1 være omtrent like kjapt som et dSLR? Det er tregere enn speilrefleks, men raskere enn kompakt kameraer. Dvs. det er mulig at autofokus kun er litt raskere enn kompakt-kameraene, men resten av kamera er like raskt som speilrefleks slik at kamera føles mye raskere enn et kompaktkamera. Jeg selv har kjøp meg en Panasonic GF-1 og savner ikke kompakt lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå