Gramstad Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Hei! Jeg har en Derbi Senda X Race 2010 modell. Jeg lot merke til at det er to rør som stikker ut ifra svanen: en blindvei som jeg fant ut var en plombering og det ukjente. Den ukjente er tynnere en plomberingen og går opp mot kjøletanken inn i en liten sølvakti firkantet del som igjen har et rør ut som går mot luftfilteret. Spørsmålet mitt er da: Hva er dette røret og hva er hensikten? Jeg lot også merke til at effektanlegg ikke har disse på seg.. Jeg poster opp bilde med røret og hva den går inn i. Legg også merke til at de har røde ringer rundt for å understreke hva jeg mener. Takker for svar Edit: jeg er usikker om jeg får lastet opp bildene Endret 22. mai 2010 av Gramstad Lenke til kommentar
janpetter1994 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 hallo. har samma moped, jeg tror det er en slags plombering slik at mopeden får varm luft i stedet for kald luft elns:P Lenke til kommentar
Gramstad Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Ok, takker for svar Men er det trygt å koble fra den? Motoren får ikke feil forhold til luft og varme eller noe sånn? Lenke til kommentar
janpetter1994 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 har kobla den fra jeg, mopeden går som et olja lyn:D Lenke til kommentar
Gramstad Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Ok, takk for svar jeg spurte speedoptions og mottok svar: det var en katalysator: trygt å fjerne tråd løst* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå