Ferendaz Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hola! Jeg lurer på i hvor stor grad mitt canon eos tåler vann, hhv regn. Jeg kommer ofte over bilder som er tatt i båt eller i regn, men elektronikk og vann er ikke akkurat bestevenner. Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Umulig å vite med mindre du også seier kva modell du har. men typisk kan ein seie at: xxxD = tåler relativt lite regn, (ein og annan skvett går bra, men husk å tørk ummidelbart) xxD =tåler noko meir, men fortsatt ikkje nokon garanti 5D/7D=enda litt meir enn XXD. 1D/Ds= temmelig sikkert mot det meste av regn, men tåler fortsatt ikkje å ta bilete under vatn.(naturleg nok ) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Kommer vel an på objektivet også? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Ait har 1000d. Jeg har ikke tenkt meg ut i regnstorm, men er kjekt å vite om det må være 100% opphold for at man skal kunne ta det med ut Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Det tåler mer enn du tror, men ikke fullt så mye som du skulle ønske Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Det tåler mer enn du tror, men ikke fullt så mye som du skulle ønske Det holder for meg! Takk folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå