SolbergMobil Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Bare bak ryggen på adobe? Adobe støtter HTML5 fullt ut i sine produkter. Mulig jeg formulerte meg dårlig her. Jeg tenkte angående flash. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg ser ikke at Google kommer til å fjerne støtten for flash de nærmeste årene. De bruker flash i mange av produktene deres idag, bl.a youtube, google translate osv. Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg ser ikke at Google kommer til å fjerne støtten for flash de nærmeste årene. De bruker flash i mange av produktene deres idag, bl.a youtube, google translate osv. Om det kommer en bedre ordning på mobilsiden så kanskje de gjør det. Google vil jo ligge på topp. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Nei de vil i såfall støtte den teknologien itillegg til flash, uansett så ser jeg ikke noe drm-produkter som ett åpent kildekode alternativ. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Er det mulig å skaffe seg en Flashblocker til en nettleser til Android? Er slett ikke interessert i å bruke ekstra penger på å få se reklame i flash. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hvorfor installere flash i utgangspunktet om du ikke er interessert i det? Det kommer ikke med froyo men i android appstoren og er på 5MB. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Flott å ha muligheten til å benytte seg av Flashapps, men slippe unna reklamen. En flashblocker med tapToFlash-funksjonalitet hadde vært knall. Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Flott å ha muligheten til å benytte seg av Flashapps, men slippe unna reklamen. En flashblocker med tapToFlash-funksjonalitet hadde vært knall. Regner med at det kommer i neste versjon av nettleseren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå