Gå til innhold

Halo blir bare værre og værre

Anbefalte innlegg

Hei!

Førstegangen jeg spillte Halo 1 synest jeg spillet var sykt bra. Jeg driver også fortsatt og finner det fram og spiller det ganske ofte, men jeg synest Halo bare har gått nedover siden...

Halo 1 - Fantastisk

Halo 2 - Bra

Halo 3 - Ok

ODST - Meh

Og nå dette (bare en kødd ;)!)

Er ikke så sikker på Reach enda, men tviler egentlig på at det blir noe bra...

Vet ikke helt hvorfor jeg har denne meningen, men jeg liker bare ikke de "nye" Halo spillene....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Når det gjelder multiplayer synes jeg det bare har blitt bedre for hvert spill (Halo:Reach inkludert). Jeg synes egentlig også kampanjene har blitt bedre, men når sant skal sies har jeg ikke hatt et så sterkt øyeblikk i noen av spillene som da jeg første gang møtte Flood i Halo 1.

Først kommer manetene som virker så ufarlige og du skjønner ikke helt at dette er noe farlig, men så... Ut av dørene kommer dem, du skyter av armer og andre kroppsdeler, men de fortsetter rett mot deg. Du løper gjennom korridorene for å finne tilbake til heisen. Endelig heis, på tide å komme seg ut herifra, du starter heisen, og den går... nedover.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

liker både campaign og multiplayer i halo.

ODST var nok bare noe småtteri fra bungie for å gi oss noe mens vi venter på noe større.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...