NoNamesLeft Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hei! Førstegangen jeg spillte Halo 1 synest jeg spillet var sykt bra. Jeg driver også fortsatt og finner det fram og spiller det ganske ofte, men jeg synest Halo bare har gått nedover siden... Halo 1 - Fantastisk Halo 2 - Bra Halo 3 - Ok ODST - Meh Og nå dette (bare en kødd !) Er ikke så sikker på Reach enda, men tviler egentlig på at det blir noe bra... Vet ikke helt hvorfor jeg har denne meningen, men jeg liker bare ikke de "nye" Halo spillene.... Lenke til kommentar
nybb Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 For meg er det kun én ting; multiplayer, og det blir bare bedre og bedre.. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Har egentlig ikke spillt så mye multiplayer... spiller for det meste pga historiene Lenke til kommentar
nybb Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det suger jo. Hater å spille campaigns. Multiplayer er et helt nytt spekter av gaming. (Ikke helt nytt, men sykt) Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hva slags diskusjon vil du egentlig ha trådstarter? følte bare for å forteller att spillene har blitt dårligere? Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Når det gjelder multiplayer synes jeg det bare har blitt bedre for hvert spill (Halo:Reach inkludert). Jeg synes egentlig også kampanjene har blitt bedre, men når sant skal sies har jeg ikke hatt et så sterkt øyeblikk i noen av spillene som da jeg første gang møtte Flood i Halo 1. Først kommer manetene som virker så ufarlige og du skjønner ikke helt at dette er noe farlig, men så... Ut av dørene kommer dem, du skyter av armer og andre kroppsdeler, men de fortsetter rett mot deg. Du løper gjennom korridorene for å finne tilbake til heisen. Endelig heis, på tide å komme seg ut herifra, du starter heisen, og den går... nedover. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Er på en måte enig. Spiller mye Halo 3 på XBox live (Spiller nesten bare MLG). Multiplayeren på Halo: CE og Halo 2 var mye bedre en i H3. Laner fortsatt ofte Halo:CE. Alltid like gøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 liker både campaign og multiplayer i halo. ODST var nok bare noe småtteri fra bungie for å gi oss noe mens vi venter på noe større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå