KaffeKarsK Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Blir å starte i Tromsø og har ingen klar rute fra Trondheim og videre sørover. Er det serverdigheter og ting man må/bør se på veien fra Trondheim og videre sørover? Hvilken veier bør man ta fra Trondheim? Hvilken strekning får man mest å se på? Kom med masse tips Lenke til kommentar
Waco Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hva er du interessert i å se? Skal du ha med unger? Hvor langt vil du? Lenke til kommentar
KaffeKarsK Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Hva er du interessert i å se? Skal du ha med unger? Hvor langt vil du? Flott natur og gjerne andre spesielle ting. Ingen unger er med. Har ingen grenser på hvor langt, gjerne helt sør i landet Omså Lindesnes! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Kjør vestover. Trondheim-Oslo er blant kjipeste veistrekningene i hele landet -- en rekke forvirrede syklister tror noe annet, men de skal du ikke høre på. Har du tid (og ikke er redd for svingete veier) holder du deg nærmest mulig kysten nedover. Jeg ville nok siktet meg mot Kristiansund etter Trondheim, RV64 til Molde og så velge og vrake i breer, fjorder, vidder etc. Lenke til kommentar
Waco Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Alltids kjekt å ta en tur til Geiranger. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Generelt: Legg inn aktuelle besøkspunkter i Googel Maps, Via Michelin eller tilsvarende for å få en oversikt over avstand og plassering. Finn info om de forskjellige stedene på nettet og legg bokmerker i egen katalog. Bruk nettsteder som visitnorway.no Steder dere kan vurdere (full fart ut av skallen): Atlanterhavsveien Ålesund Geiranger Bergen: Bryggen, Akvariet, Fløyen, Gamle Bergen, Norway in a Nutshel, Troldhaugen, Lysøen, Lysekloster) Odda/Tyssedal (Kraftstasjonen, Trolltunga) Baroniet i Rosendal, Bondhusbreen og resten av Kvinnherad Haugesund (Havnadagar eller Jazzfestival om det passer tidsmessig) Stavanger (Oljemuseet) Preikestolen Kjærag Kongeparken Figgjo fabrikkutsalg Kristiansand Sam Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 støtter meg til det SamBell sier. mye pent å se der. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Selv om dette blir før Tromsø og er litt of-topic anser jeg dette som et must. Stopp ved Saltstraumen utfor Bodø, verdens kraftigste malstrøm, samt en av Nord-Europas fineste fiskeplasser. Men igjen blir dette litt utenom det du skal gjøre.. Endret 25. mai 2010 av ole_marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå