Gå til innhold

Begynne på ny kreatin

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurte bare på om hvor lang tid du må vente for å begynne på en ny kreatin type?

Jeg skal gå fra Daominator strong matrix 7 til Fusion massacra crea.

Hørt litt om at man må venta sånn 3-4uker, sånn at den gamle kreatinen går helt ut av systemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vente til den andre kreatinen har gått ut av systemet? Det synes jeg høres helt latterlig ut, kreatin er et molekyl bestående av oksygen, nitrogen og hydrogen, og det fins ikke ulike typer kreatin, bare ulike doser og ulike måter å pakke det inn. Poenget er å fylle lagrene dine, og om du går over til nytt merke bare fortsetter du å holde dem fulle med dette nye merket. Forøvrig har jeg ikke hørt om noen av merkene du referer til, og uten at jeg skal forhåndsdømme høres de tvilsomme ut. Anbefaler at du kjøper rent kreatin monohydrat herfra. Ta 5g hver morgen, gjerne i forbindelse med trening på treningsdager.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Det sies og har gitt mange resultater av Crea fusion massacra. Leste om at de har tatt alle de beste kreatin produktene oppi en boks.

Men siden jeg slutta på dominator for bare 2 uker siden, så kan jeg tydligvis bare begynne med en ny på mandag nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...