Djevelen Marcus Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hei, Jeg lagde en trå om windows 7 som gjore at jeg ikke brukte det. Men jeg trenger et bra os, Jeg driver med html, Lærere meg "C" Ect.. Hvilket os vil være det beste Valget for meg ? Vær så snill og nevn litt priser og sånt også Takk, Poikan Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hvis du ikke skal bruke Windows så er nesten alle alternativer gratis Det kommer sikkert mange forslag på forskjellige linuxvarianter i denne tråden, men er du helt nybegynner med linux kan du se på ubuntu eller mint. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Om du har Windows 7 lisens, hvorfor ikke laste ned fra den linken jeg ga deg i den andre tråden, og så bytte språk til norsk via metoden jeg også postet der? Er jo verdt forsøket. Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Om du har Windows 7 lisens, hvorfor ikke laste ned fra den linken jeg ga deg i den andre tråden, og så bytte språk til norsk via metoden jeg også postet der? Er jo verdt forsøket. Jo kan jo gjøre det imorra men jeg fant ut at den licensen som står på pcen bare varer i 3 dager.. så må jeg aktivere, Hva slags tull er det?? Også hvis dere vil hvite specsa på pcen for morro skld er dem: Ram: 8Gb Prossesor:Intel core 2 quad GHz: 2.50 64-bit Er dette ganske bra for en pc jeg bare fikk av bestefaren min ? Han kjøpte den som en reserve mens hans andre pc var på værksted ^^ Lenke til kommentar
myhken Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Når du skriver inn en produktnøkkel i Windows 7, så må du aktivere den etter tre dager. Det er helt normalt det. Vil du bare teste Windows 7 litt, så skriver du IKKE inn produktnøkkelen, så kan du teste i 30 dager, og egentlig i hele 120 dager med rearm funksjonen. Så mitt råd er å laste ned versjonen jeg linket til, bytte språk om du ønsker norsk, se om alt funker som det skal med drivere og programvare du har, så skrive inn produktnøkkelen og aktivere om du er fornøyd. Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Okey takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå