Spragleknas Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Grunnet prisen ble det jaggu Spica på meg og Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Noen som opplever hakking i menyene på sin samsung spica? Launcher Pro løser det problemet elegant ihvertfall. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Ettersom mange snakker om spica her så bare spør jeg her: Hvordan får man sjekket nøyaktig hvor mye batteri det er igjen? Har prøvd å skaffe et par batteri apps men de viser de samme 4-5 batteri "nivåene" (0-15-30% osv) som den standard batterivisern. Dette gjør det umulig å teste/se hvor mye batteri diverse apps bruker. Også er det irriterende for selvom det stod på 30% ell no når jeg la meg så var plutselig mobilen død uten at gps eller wifi var på før jeg skulle våkne, så ringeklokka på mobilen ringte aldri. 1 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Tips: last ned TasKiller, som bl.a. lar deg putte en knapp på hovedskjermen som dreper alle tasks med ett trykk. Praktisk. Endret 7. juni 2010 av srbz Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Ettersom mange snakker om spica her så bare spør jeg her: Hvordan får man sjekket nøyaktig hvor mye batteri det er igjen? Har prøvd å skaffe et par batteri apps men de viser de samme 4-5 batteri "nivåene" (0-15-30% osv) som den standard batterivisern. Dette gjør det umulig å teste/se hvor mye batteri diverse apps bruker. Også er det irriterende for selvom det stod på 30% ell no når jeg la meg så var plutselig mobilen død uten at gps eller wifi var på før jeg skulle våkne, så ringeklokka på mobilen ringte aldri. Samme problem har jeg. Må være noe galt med mobilene. Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Ettersom mange snakker om spica her så bare spør jeg her: Hvordan får man sjekket nøyaktig hvor mye batteri det er igjen? Har prøvd å skaffe et par batteri apps men de viser de samme 4-5 batteri "nivåene" (0-15-30% osv) som den standard batterivisern. Dette gjør det umulig å teste/se hvor mye batteri diverse apps bruker. Også er det irriterende for selvom det stod på 30% ell no når jeg la meg så var plutselig mobilen død uten at gps eller wifi var på før jeg skulle våkne, så ringeklokka på mobilen ringte aldri. Samme problem har jeg. Må være noe galt med mobilene. Tror mere det er en generell svakhet i Android som gjelder alle mobiler. Endret 8. juni 2010 av Prompel Lenke til kommentar
sgrevskott Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Da ble det jaggu meg en slik en til meg også Koster 199 + 59 i måneden! totalpris ca 900 Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Nå sitter jeg her med min splitter nye spica =) Men jeg merker at jeg er litt redd for at den plutselig skal laste ned noe eller bruke noen program som koster masse penger. sånn som gps og sånn. Hvordan kan jeg se hva som kjører og ikke? også funker ikke andre minnekort enn det som fulgte med?får ikke formatert det eller noen ting selv om det er micro sd kort det og. Edit: får ikke lagt inn musikk på det minne kortet som fulgte med en gang jo.Står at F ikke finnes Endret 8. juni 2010 av jogurten Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Nå sitter jeg her med min splitter nye spica =) Men jeg merker at jeg er litt redd for at den plutselig skal laste ned noe eller bruke noen program som koster masse penger. sånn som gps og sånn. Hvordan kan jeg se hva som kjører og ikke? også funker ikke andre minnekort enn det som fulgte med?får ikke formatert det eller noen ting selv om det er micro sd kort det og. Edit: får ikke lagt inn musikk på det minne kortet som fulgte med en gang jo.Står at F ikke finnes Slå av 2G/3G med APNDroid, så blir det bare lastet ned over WiFi. For å se minnekortet så må det "mountes". Når du kobler mobilen til PCen med kabel, så får du en USB-notis i statuslinja. Velg den, og trykk på "Mount", så ser du kortet på PCen. Kan automatiseres med denne. GPS i seg selv koster ikke penger, men de programmene som bruker GPS vil gjerne laste ned masse kart. Og nedlastingen koster penger over 2G/3G. Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Nå funker to av minnekortene. selvfølgelig de to minste, men når jeg putter i det med 6g så står det at sd kortet er fjernet. mobilen registrerer det ikke Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Nå funker to av minnekortene. selvfølgelig de to minste, men når jeg putter i det med 6g så står det at sd kortet er fjernet. mobilen registrerer det ikke Kan du teste kortet direkte på en PC med sd-kort-leser? Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 da funker ingen av de jeg hadde fra før av...har ikke prøvd med det som følgte med, men pcn reagerer ikke i det hele tatt... Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Synes dere Spica er rask? Fungerer den som en drøm, eller er det stadig noen irritasjonsmomenter med den, for dere som har den? Går det kjapt å skrive meldinger? Lagger telefonen? Hvor lenge holder batteriet med moderat bruk? Er nettleseren lett, rask og god å bruke? Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 er det noen andre som opplever at tlf skrur seg av plutselig?hva kan det komme av? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2010 Nope. Vedr 2G/3G så er der sikkert fint med en app, men det holder vel å bare deaktivere roaming i instillinger? Du må dessuten sette opp dette før det kan brukes (kanskje ikke om du bruker Telenor....) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2010 ... eller ikke -> http://www.androidguys.com/2008/12/02/constant-pinging-racks-up-10285-in-roaming-charges-for-g1-user/ Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Da var min Spica ankommet. Virker som en grei mobil, litt klumpete i forhold til min gamle dumfon, men ikke ulevelig sådann. Et forholdsvis betydelig ankepunkt må sies å være samtalekvaliteten. Suser dypt og inderlig i høyttaleren, og lyden er noe ullen, ble ærlig talt litt overrasket, selv om Amobil tok opp dette i anmeldelsen. Har ikke fått prøvd med handsfree, får vel teste det snart. Ellers virker telefonen grei nok den, har ikke noe å utsette på ytelse. Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2010 Da var min Spica ankommet. Virker som en grei mobil, litt klumpete i forhold til min gamle dumfon, men ikke ulevelig sådann. Et forholdsvis betydelig ankepunkt må sies å være samtalekvaliteten. Suser dypt og inderlig i høyttaleren, og lyden er noe ullen, ble ærlig talt litt overrasket, selv om Amobil tok opp dette i anmeldelsen. Har ikke fått prøvd med handsfree, får vel teste det snart. Ellers virker telefonen grei nok den, har ikke noe å utsette på ytelse. Helt enig med deg angåenda samtale og lydkvalitet generelt. Må også sies at kamera er utrooooooolig tregt. Når det gjelder ytelse må jeg sitte å vente på bokstavene når jeg skriver SMS, det er uakseptabelt på en SmarPhone i 2010. Blir nok Iphone 4 på meg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå